Η Mars Inc. παρουσίασε τα σχέδιά της για το μέλλον στη φετινή εκδήλωση της αμερικανικής Ένωσης Convenience Καταστημάτων (NACS) 2024. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Confectionery News, η Mars ανακοίνωσε τη στρατηγική της για τα convenience καταστήματα και τις νέες κυκλοφορίες προϊόντων για το 2025. «Τα convenience καταστήματα είναι ζωτικής σημασίας για τους καταναλωτές μας, κάνοντας τις αγαπημένες μας μάρκες, όπως M&M’S, Snickers, Skittles και Orbit, εύκολα προσβάσιμες επιλογές στην καθημερινότητά τους», δήλωσε ο Mike Gilroy, αντιπρόεδρος ανάπτυξης εμπορίου και χορηγιών της Mars Wrigley.
Καινοτομία στο επίκεντρο του 2025
Η ανάπτυξη νέων προϊόντων, συστατικών και υφών είναι καθοριστική στη στρατηγική και το branding της Mars για το 2025. Σύμφωνα με το Confectionery News, το 71% των ενηλίκων καταναλωτών ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και μάρκες στα convenience καταστήματα. Οι σύγχρονοι αγοραστές επιζητούν περισσότερη ποικιλία σε νέες μορφές και υφές. Τα δεδομένα που αποδεικνύουν τη δημοτικότητα των αγορών στα convenience καταστήματα επηρέασαν την εμπορική στρατηγική της Mars. Σύμφωνα με τη NACS, το 93% του πληθυσμού των ΗΠΑ βρίσκεται σε απόσταση δέκα λεπτών από ένα convenience κατάστημα, ενώ το 50% των Αμερικανών άνω των 14 ψωνίζει καθημερινά σε τέτοια καταστήματα.
Η Mars βλέπει τους καταναλωτές της Gen Ζ, ως ένα σημαντικό κοινό για τη στρατηγική της. Σύμφωνα με τη Statista, το 47% των καταναλωτών της Gen Z στις ΗΠΑ θα έκανε τις περισσότερες αγορές του online, αν υπήρχε η δυνατότητα. Ωστόσο, τα convenience καταστήματα παραμένουν σημαντικά για τη Mars, καθώς το 92% της γενιάς αυτής δηλώνει ότι απολαμβάνει τις αγορές σε αυτά.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter