Η Mars ανακοίνωσε την εξαγορά της Kellanova έναντι σχεδόν 36 δισ. δολαρίων, με την τιμή να αντιπροσωπεύει ένα premium 33% σε σχέση με την τιμή κλεισίματος της Kellanova στις 2 Αυγούστου 2024. Η Kellanova, γνωστή για εμβληματικές μάρκες σνακ όπως Pringles, Cheez-It, Pop-Tarts, Rice Krispies Treats, NutriGrain και RXBAR, καθώς και για μάρκες τροφίμων όπως Kellogg’s, Eggo και MorningStar Farms, έχει μια ιστορία άνω των 100 ετών, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας. Το 2023, η Kellanova κατέγραψε καθαρές πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων, δραστηριοποιούμενη σε 180 αγορές με περίπου 23.000 υπαλλήλους.
Η εξαγορά της Kellanova ενισχύει το υπάρχον χαρτοφυλάκιο της Mars, το οποίο περιλαμβάνει μάρκες σνακ και ζαχαρωτών δισ. δολαρίων, όπως Snickers, M&M’s, Twix, Dove και Extra, καθώς και τις μάρκες Kind και Nature’s Bakery. Επιπλέον, η Mars κατέχει 10 μάρκες φροντίδας κατοικίδιων με πωλήσεις άνω του 1 δισ. δολαρίων, όπως Royal Canin, VCA, Pedigree, Banfield, Whiskas, BluePearl, Cesar, Sheba, AniCura και IAMS. Με περισσότερους από 150.000 συνεργάτες στους τομείς της φροντίδας κατοικίδιων, των σνακ και των τροφίμων, η Mars κατέγραψε καθαρές πωλήσεις άνω των 50 δισ. δολαρίων το 2023.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η εν λόγω συναλλαγή προωθεί τη στρατηγική γραμμή της Mars για το μέλλον των σνακ, επιταχύνοντας την φιλοδοξία της να διπλασιάσει τον τομέα των σνακ την επόμενη δεκαετία. Με την εξαγορά της Kellanova, η Mars θα εισέλθει σε νέες κατηγορίες σνακ, προσθέτοντας δύο νέες μάρκες δισ. δολαρίων, Pringles και Cheez-It, στο χαρτοφυλάκιό της. Η κίνηση αυτή ενισχύει επίσης το χαρτοφυλάκιο υγείας και ευεξίας της Mars με προϊόντα όπως τα RXBAR και NutriGrain.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter