Με δυναμικές κινήσεις που προβλέπουν την ίδρυση νέων καταστημάτων, την επέκταση του e-shop, την αναβάθμιση της κάρτας πιστότητας και τον εμπλουτισμό των συλλογών PL προϊόντων, αναπτύσσει τις πωλήσεις της η Market In. Φέτος ο τζίρος της, όπως εκτιμά η διοίκησή της, θα αυξηθεί περίπου κατά 5%, περίπου στα 430-435 εκατ. ευρώ έναντι 410 εκατ. ευρώ το 2023.

H εταιρεία εξαγόρασε πρόσφατα δύο καταστήματα, στο Νέο Ηράκλειο και την Γλυφάδα, τα οποία λειτουργούσαν ως franchise υπό τον SYNKA και ανήκαν στην Δημοθεόδωροι ΑΕ. Τα εν λόγω καταστήματα εγκαινιάστηκαν στις 24 Απριλίου. Τρεις μέρες αργότερα η εταιρεία εγκαινίασε ένα ακόμη νέο κατάστημά της στην Μήλο. Σημειώνουμε ότι από τις αρχές του έτους η αλυσίδα έχει λειτουργήσει συνολικά επτά νέα σούπερ μάρκετ.

Σήμερα το δίκτυο της Market In περιλαμβάνει 252 καταστήματα λιανικής, εκ των οποίων τα 246 φέρουν το σήμα της και τα υπόλοιπα έξι δραστηριοποιούνται ως Economy. Η εταιρεία σχεδιάζει έως τα τέλη του έτους την εγκαινίαση της λειτουργίας οκτώ έως δέκα νέων σούπερ μάρκετ. Τα περισσότερα εξ αυτών θα ανοίξουν στην περιφέρεια, όπου η αλυσίδα έχει μεγάλα περιθώρια επέκτασης του δικτύου της. Πρέπει να σημειωθεί ότι όλα τα νέα σούπερ μάρκετ της Market In εδρεύουν σε νοικιασμένα ακίνητα, καθότι η αλυσίδα στρατηγικά έχει επιλέξει να μην επενδύει διαθέσιμα κεφάλαια σε ακίνητα.

Φέτος ο τζίρος της εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 5%, περίπου στα 430-435 εκατ. ευρώ έναντι 410 εκατ. ευρώ το 2023, ενώ όπως πέρυσι αναμένεται ότι και το 2024 θα είναι γι’ αυτήν κερδοφόρα χρήση.

Daily Cart, PL και e-shop
Σημαντικό εργαλείο στήριξης των πωλήσεων της Market In είναι η κάρτα πιστότητας Daily Cart, την οποία αξιοποιούν σήμερα για τις αγορές τους περισσότεροι από 600.000 καταναλωτές. Η χρήση της υπολογίζεται ότι εισφέρει περίπου το 60%-70% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας. Πλέον η αλυσίδα σχεδιάζει την αναβάθμισή της, προωθώντας, μεταξύ άλλων, την πλήρη ψηφιοποίησή της, ώστε να καταστεί δυνατή η χρήση της και μέσω κινητού τηλεφώνου.

Στο μεταξύ, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει συστηματικά στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, εμπλουτίζοντας τελευταία τη σειρά Glow & Beauty, που περιλαμβάνει προϊόντα περιποίησης σώματος και προσώπου, όπως και καθαρισμού. Οι συγκεκριμένοι κωδικοί συμπληρώνουν δύο ακόμη σειρές private label προϊόντων, σήματος Economy και Μικρές Φάρμες του Βουνού. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, οι τρεις κατηγορίες ιδιωτικών σημάτων συμμετέχουν στο σύνολο των πωλήσεών της περίπου κατά 40%, ποσοστό αισθητά υψηλότερο του μέσου επιπέδου της αγοράς, που κυμαίνεται περί το 27%.

Η αλυσίδα επενδύει και στο e-shop της, τις πωλήσεις του οποίου επεκτείνει με ταχείς ρυθμούς, δεδομένου ότι ενισχύει τις υποδομές του με νέα hubs στην Αττική, που βρίσκονται σε ορισμένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα της εταιρείας, των οποίων οι αποθηκευτικοί τους χώροι μπορούν να «σηκώσουν» το βάρος των κατ’ οίκον διανομών. Στόχος της Market In είναι να δώσει σε εύλογο χρόνο τη δυνατότητα των ηλεκτρονικών παραγγελιών στους καταναλωτές του συνόλου της Αττικής, ενώ δρομολογεί το άνοιγμα hubs και σε μεγάλα καταστήματά της στη Θεσσαλονίκη, στα Ιωάννινα, την Πάτρα και τον Βόλο. Εκτιμάται ότι το e-shop της αλυσίδας θα αποκτήσει παρουσία στις προαναφερόμενες πόλεις εντός του καλοκαιριού φέτος. Σήμερα οι πωλήσεις του αναλογούν στο 1,5% των του συνολικού τζίρου της εταιρείας, με στόχο μακροπρόθεσμα το εν λόγω ποσοστό να αυξηθεί στο 3%.