Στη δυναμικότερη επέκταση του δικτύου των πωλήσεών της με νέα καταστήματα, καθώς και στην ολοκλήρωση του τελευταίου κύκλου εμπλουτισμού των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της εταιρείας με περισσότερους κωδικούς, επικεντρώνει φέτος η διοίκηση της Market In την προσοχή της. Έχοντας βασικό της στόχο την αντιμετώπιση των έντονων πιέσεων του ανταγωνισμού, που ασκούνται ήδη από το 2017, και ειδικότερα τον περιορισμό των απωλειών εσόδων, λόγω της δράσης της νέας Σκλαβενίτης, η Market In προγραμματίζει φέτος την εγκαινίαση συνολικά 23 νέων εταιρικών σούπερ μάρκετ.

Πρόκειται για καταστήματα που κατά κύριο λόγο θα εδρεύουν στη Βόρεια Ελλάδα και ειδικότερα στη Θεσσαλονίκη και σε περιοχές της περιφέρειάς της. Είναι γνωστό ότι η Market In τον τελευταίο χρόνο έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον της στη Βόρεια Ελλάδα, μετά την απόφασή της να θέσει σταδιακά υπό τον έλεγχό της σούπερ μάρκετ, τα οποία εγκαταλείφθηκαν από την Αφοί Καρυπίδη μετά την κατάρρευσή της. Στελέχη της αλυσίδας αναφέρουν επίσης ότι στο ραντάρ της Market In βρίσκονται και άλλα ακίνητα, που επίσης παρουσιάζουν ενδιαφέρον, καθώς βρίσκονται στο κέντρο της συμπρωτεύουσας.

Η αθηναϊκή αλυσίδα ήδη έχει παρουσία στην περιοχή της Θεσσαλονίκης με οκτώ σούπερ μάρκετ, ενώ όπως είναι γνωστό επενδύει στη λειτουργία ενός κέντρου logistics στη Βόρεια Ελλάδα, το οποίο θα υποστηρίξει την τοπική ανάπτυξή της. Στο σκοπό πλαίσιο αυτό, έχει αγοράσει ακίνητο που κατείχε η Aldi, επενδυτικού κόστους περίπου 8 εκατ. ευρώ. Η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι το logistic center θα τεθεί σε λειτουργία μέσα στο καλοκαίρι. Η προμήθεια ειδικού εξοπλισμού και ψυγείων από τη διεθνή αγορά ήταν ο λόγος για τον οποίο καταγράφηκε μια μικρή καθυστέρηση στη λειτουργία της νέας κεντρικής αποθήκης της εταιρείας, σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό της.

Στο μεταξύ, επενδυτικά η Market In επικεντρώνεται και φέτος στις ανακαινίσεις παλαιότερων καταστημάτων της, έχοντας διαπιστώσει ότι κάθε ανακαινισμένο σημείο εξασφαλίζει σημαντική αύξηση του τζίρου του. Ήδη από τις αρχές του έτους αναβάθμισε 8 σούπερ μάρκετ, ενώ έχει προγραμματίσει τις ανάλογες εργασίες σε ακόμη 10 καταστήματα. Δεν αποκλείει, πάντως, ο συνολικός αριθμός των υπό ανακαίνιση καταστημάτων να υπερβεί το αρχικό πρόγραμμα. Βάσει εκτιμήσεων, οι επενδύσεις της εταιρείας για τις ανακαινίσεις που έχει δρομολογήσει φέτος θα φθάσουν τα 5 εκατ. ευρώ.

Εξάλλου, από τις αρχές του έτους η Market In πρόσθεσε στο δυναμικό της και δύο καταστήματα Economy που λειτουργούν υπό καθεστώς franchise, αυξάνοντας το συνολικό αριθμό των εμπορικών μονάδων του δικτύου της στις 177. Στόχος της φέτος είναι να τις αυξήσει στις 200. Υπενθυμίζουμε ότι τα καταστήματα σήματος Economy εστιάζουν στην τιμή των προϊόντων, απευθυνόμενα σε συγκεκριμένο κοινό.

Η διοίκηση της Market In εκτιμά ότι με τις προαναφερόμενες πρωτοβουλίες ανάπτυξης που αναλαμβάνει θα επιτύχει σταδιακά να αναστρέψει έως το τέλος του έτους την πορεία του τζίρου της σε οριακά θετική κατεύθυνση. Ήδη μικρή τόνωση στα έσοδά της, όπως μάθαμε, διαπίστωσε την περίοδο του Πάσχα.

Εμπλουτισμός των PL
Η εταιρεία, όπως προαναφέρθηκε, προγραμματίζει φέτος και την περαιτέρω ανάπτυξη των συλλογών της σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Σχετικά η Market In έχει ήδη δουλέψει σημαντικά, αυξάνοντας τους εν λόγω κωδικούς στους 2.500. Σε αυτούς περιλαμβάνονται τα προϊόντα σήματος «Μικρές φάρμες του βουνού», στο οποίο τα τελευταία χρόνια η εταιρεία έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία. Επίσης, σημειώνουμε ότι και οι κωδικοί σήματος Economy έχουν υψηλή ζήτηση από το κοινό των ομώνυμων καταστημάτων.