Σε πλήρη ανάπτυξη θα βρίσκεται στα τέλη Νοεμβρίου το δίκτυο πωλήσεων της Market In, καθότι μέχρι τότε θα έχει ολοκληρωθεί η αναμόρφωση και των τεσσάρων καταστημάτων της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Λιάσκος που εξαγόρασε η αλυσίδα σχετικά πρόσφατα. Τρία από τα εν λόγω καταστήματα εξαγοράστηκαν προ μηνών, ενώ το τέταρτο και τελευταίο της Λιάσκος, λίαν προσφάτως από τη Market In.

Σημειώνουμε ότι κατά το παρελθόν η Market In είχε εξαγοράσει ακόμη οκτώ σημεία πώλησης της Λιάσκος.

Η τελευταία εξαγορά, δηλαδή των τεσσάρων καταστημάτων, κόστισε στη Market In περί το 1 εκατ. ευρώ. Για τις ανακαινίσεις τους, οι οποίες αναμένεται ότι θα ολοκληρωθούν μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, υπολογίζεται ότι θα απαιτηθούν συνολικά περίπου 500.000 ευρώ. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών της Market In, η ενσωμάτωση των τεσσάρων καταστημάτων της Λιάσκος θα αποδώσει στον τζίρο της αλυσίδας περίπου 6,5 εκατ. ευρώ επιπλέον. Πρόκειται για έσοδα που, σύμφωνα με τους τελευταίους πιο αισιόδοξους υπολογισμούς, θα αυξηθούν κατά περίπου 50%, λόγω της προσαρμογής των εν λόγω καταστημάτων στο πρότυπο λειτουργίας των Market In.

Πρέπει να σημειώσουμε ότι με την εξαγορά και του 12ου καταστήματος της Λιάσκος, η Market In ολοκλήρωσε έναν κύκλο εξαγορών, που άρχισε πριν από περίπου μια πενταετία και που απέφερε στο δίκτυό της 37 σημεία πώλησης. Στην οικογένεια της Market In εντάχθηκαν συνολικά 12 από τα 14 καταστήματα της Λιάσκος. Τα οκτώ εξαγοράσθηκαν το 2009, κόστισαν 2 εκατ. ευρώ και είχαν κύκλο εργασιών 8 εκατ. ευρώ.

Έναν χρόνο αργότερα, το 2010, η Market In άρχισε να εξαγοράζει σημεία πώλησης της Ατλάντικ, για να θέσει τελικά υπό τον έλεγχό της τέσσερα σούπερ μάρκετ, με το καθένα από αυτά να αποτιμάται στο 15% του ετήσιου τζίρου του ή σε αξία 250.000-300.000 ευρώ, δηλαδή ως σύνολο πάνω από 1 εκατ. ευρώ. Από την εν λόγω εξαγορά η Market In εξασφάλισε έσοδα της τάξης των 10 εκατ. ευρώ.

Στη λίστα των εξαγορών της Market In περιελήφθη επίσης η Alimenta Nova, η οποία λειτουργούσε 12 σούπερ μάρκετ και πραγματοποιούσε ετήσιο τζίρο περί τα 13 εκατ. ευρώ. Υπό τον έλεγχο της εταιρείας περιήλθε και η Φιλία ΑΕ, με τρία καταστήματα στην περιοχή του Περιστερίου και ετήσιο τζίρο 5 εκατ. ευρώ. Για την εν λόγω εξαγορά στη Market In διέθεσε 800.000 ευρώ και για την αναμόρφωση των καταστημάτων περίπου 1 εκατ. ευρώ.

Επίσης, το 2007 η Market In είχε προβεί και στην εξαγορά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Αγγελίδης, με τέσσερα καταστήματα και ετήσιο κύκλο εργασιών 5 εκατ. ευρώ.

Επέκταση με αυτοσυγκράτηση
Με τις ενέργειές της αυτές, αλλά και με τις επενδύσεις τις οποίες διενήργησε για την ίδρυση νέων εταιρικών σούπερ μάρκετ, η Market In βρέθηκε να εκτινάσσει τον τζίρο της από τα 110 εκατ. ευρώ που ήταν το 2007 κοντά στα 180 εκατ. ευρώ φέτος, και να αυξάνει το δίκτυό της στα 107 καταστήματα. Σε ό,τι αφορά τη διάρθρωση του δικτύου της, από τα 107 σημεία πώλησης τα 103 είναι σούπερ μάρκετ που λειτουργούν με την επωνυμία της αλυσίδας και τα υπόλοιπα 4, είναι convenience stores και φέρουν το brand «Daily».

Η διοίκηση της Market In εκτιμά ότι οι επιθετικές κινήσεις της εταιρείας θα συνεχιστούν και στο μέλλον, με μεγαλύτερη όμως αυτοσυγκράτηση, καθότι το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον δεν συγχωρεί στις επιχειρήσεις απερισκεψίες.