Θετικά μηνύματα εξέπεμψε και το 2014 η Market In, εξασφαλίζοντας ανάπτυξη σε μια δύσκολη μακροοικονομικά χρονιά για τη χώρα, πτωτική για το οργανωμένο λιανεμπόριο. Οι κινήσεις επέκτασης του δικτύου της, οι ανακαινίσεις παλαιότερων σημείων πώλησης, το γεγονός ότι ως δίκτυο αναπτύσσει τρία διαφορετικά concept καταστημάτων, αλλά και η επιθετική πολιτική τιμών και παροχών προς τους καταναλωτές, κράτησαν της πωλήσεις της εταιρείας σε ανοδική τάση.

Σύμφωνα τα στοιχεία της Market In, η περυσινή χρονιά έκλεισε για την εταιρεία με αυξημένο τζίρο κατά 2%-3% έναντι του 2013, περίπου στα 175 εκατ. ευρώ, με τις πρώτες εκτιμήσεις να εμφανίζουν θετικό το καθαρό αποτέλεσμα της εταιρείας, με ένα ποσό της τάξης των 2 εκατ. ευρώ. Στη διάρκεια του 2014 η Market In λειτούργησε έξι νέα καταστήματα με τα σήματα Daily και Economy, δίνοντας με τον τρόπο αυτό περισσότερη έμφαση σε σημεία πώλησης που προτάσσουν τις χαμηλές τιμές, απευθυνόμενα σε νοικοκυριά των οποίων τα εισοδήματα έχουν πληγεί λόγω της παρατεταμένης εγχώριας κρίσης. Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2014, η Market In εμφανίζεται να λειτουργεί συνολικά 140 σημεία πώλησης, εκ των οποίων τα 132 με το ομότιτλο σήμα της εταιρείας, τέσσερα ως Daily και ακόμη 4 ως Economy.

Επενδύσεις στο δίκτυο
Φέτος, η διοίκηση της εταιρείας έχει αποφασίσει να επιμείνει επενδυτικά στην επέκταση του δικτύου της, έχοντας προγραμματίζει καταρχάς τη λειτουργία 6 νέων καταστημάτων, για τα οποία θα διαθέσει 1,5-2 εκατ. ευρώ. Τα καταστήματα θα εδρεύουν σε Αγρίνιο, Αμφιλοχία, Ηλιούπολη, Πετρούπολη, Αυλώνα και Οινόφυτα, και τα έξι σε νοικιασμένους χώρους, γεγονός που επιτρέπει στην εταιρεία επενδυτική ευελιξία, αλλά και τη διατήρηση της εξάρτησής της από το τραπεζικό σύστημα σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Παράλληλα, θα διαθέσει και το ποσό των 1,5 εκατ. ευρώ για ανακαινίσεις παλαιότερων καταστημάτων. Σημειώνεται ότι αντίστοιχα ήταν τα κεφάλαια που διέθεσε και το 2014 για ανάλογο σκοπό.

Σχετικά με το ενδεχόμενο νέων εξαγορών, η εταιρεία διατηρεί ζωντανό το ενδιαφέρον της, εστιάζοντας την προσοχή της σε περιοχές του λεκανοπεδίου Αττικής όπου δεν διαθέτει ισχυρή παρουσία ή της Κεντρικής Ελλάδας, όπου έχει ήδη ερείσματα, δηλαδή έχει επεκτείνει το δίκτυό της. Αξίζει να σημειωθεί πως σε ό,τι αφορά τα νωπά φρούτα και λαχανικά η Market In λειτουργεί δικά της θερμοκήπια, με τα οποία καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών του δικτύου, και, ταυτόχρονα, είναι σε θέση να ελέγχει πλήρως την ποιότητα των διακινούμενων αγαθών, αλλά και να εμφανίζεται ανταγωνιστική έναντι της υπόλοιπης αγοράς.

Πολύ θετικά είναι τα μηνύματα που λαμβάνει η εταιρεία από τη θυγατρική της, η οποία λειτουργεί τον εκθεσιακό χώρο ΜΕΚ Παιανίας. Ήδη το 2014 έκλεισε με κύκλο εργασιών 2 εκατ. ευρώ και με κερδοφόρο αποτέλεσμα. Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, κατά την περυσινή χρονιά ο εκθεσιακός χώρος κατάφερε να λειτουργήσει όλες τις Κυριακές του χρόνου, ενώ ήδη από τις αρχές του φετινού 12μηνου έχει εξασφαλίζει το ανώτατο όριο της πληρότητάς του, προγραμματίζοντας εκθέσεις επίσης για όλες τις Κυριακές του έτους.