Η επέκταση στην Πελοπόννησο είναι στο στόχαστρο της Market In, παράλληλα προς την εδραίωσή της στη Βόρειο Ελλάδα, όπου είναι επικεντρωμένο το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας. Έχοντας σήμερα παρουσία στη δυτική και τη βόρεια Πελοπόννησο, η αλυσίδα αναζητά πλέον κατάλληλους χώρους στα δυτικά και τα νότια, ώστε να καλύψει πλήρως την εν λόγω γεωγραφική περιοχή.

Eκτός του ραντάρ της Market In παραμένουν το Αιγαίο, λόγω του υψηλού κόστους μεταφοράς των προϊόντων για την τροφοδοσία των καταστημάτων (η εταιρεία λειτουργεί μόνο δύο εμπορικές μονάδες στην Πάρο), όπως και η Θράκη, καθώς σε αυτή τη φάση το ενδιαφέρον της διοίκησής της είναι στραμμένο στη Μακεδονία, όπου, όπως εκτιμά, υπάρχουν τα περιθώρια για τη λειτουργία περισσότερων καταστημάτων, θέτοντας ως επόμενο στόχο της την αγορά της Καβάλας.

Ειδικότερα, αυτή την περίοδο το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων της εταιρείας πραγματοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα. Από τις αρχές του έτους έχει εγκαινιάσει από ένα κατάστημα στο Κιλκίς και την Έδεσσα και δύο στα Γιαννιτσά, ενώ ως τα τέλη του έτους θα εγκαινιάσει τη λειτουργία ενός ακόμη στην Έδεσσα, ενός στον Πειραιά και τριών στη Θεσσαλονίκη, όπου πλέον θα λειτουργεί συνολικά 16 σούπερ μάρκετ. Η Θεσσαλονίκη εξακολουθεί να είναι επίκεντρο των επενδύσεων της Market In, δεδομένου ότι σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα έχει στήσει ένα διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων.

Από τις αρχές του έτους η εταιρεία εγκαινίασε επίσης καταστήματα στο Νυδρί (Λευκάδα) και τη Ναύπακτο. Σήμερα η αλυσίδα λειτουργεί συνολικά 183 σούπερ μάρκετ. Με τα πέντε νέα υπό κατασκευήν καταστήματά της το τρέχον δίμηνο, θα αυξήσει τον αριθμό τους στα 188.

Η διοίκησή της υπολογίζει ότι οι επενδύσεις στο δίκτυό της φέτος θα ανέλθουν στο ποσό των 4 εκατ. ευρώ. Παράλληλα προβαίνει και σε ανακαινίσεις παλαιότερων καταστημάτων, έχοντας ταυτόχρονα μετατρέψει και τα έξι σούπερ μάρκετ Daily σε Market In, ώστε η εικόνα της στον καταναλωτή να είναι ομοιογενής. Διατηρεί, ωστόσο, το σήμα Economy –δηλαδή, των καταστημάτων της που δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στην τιμή των προϊόντων που διαθέτουν. Πρόκειται για ένα δίκτυο επτά εμπορικών μονάδων, στο οποίο έχει βασίσει τη λειτουργία των franchise καταστημάτων. Πάντως, πρέπει να σημειωθεί ότι τόσο το 2017 όσο και φέτος η εταιρεία δεν υπέγραψε νέες συμβάσεις δικαιόχρησης.

Ανοδικά ο τζίρος
Με τα νέα της σούπερ μάρκετ η Market In κατάφερε να ανατρέψει την αρνητική πορεία του τζίρου της και ειδικότερα τις πιέσεις που της ασκούνται, όπως άλλωστε στο σύνολο της αγοράς, εξαιτίας της δράσης της νέας Σκλαβενίτης.

Η διοίκηση της Market In εκτιμά ότι ο τζίρος της το 2018 θα κλείσει ανοδικά κατά 5%-6% έναντι του 2017, κοντά στα 250 εκατ. ευρώ, δίχως μάλιστα να αποκλείει την υπέρβαση του εν λόγω στόχου. Σημειώνεται επίσης ότι και η φετινή χρονιά θα είναι κερδοφόρα για την αλυσίδα.

Στο μεταξύ, στη Θεσσαλονίκη, ειδικότερα στην περιοχή τη Σίνδου, άρχισε να λειτουργεί το νέο κέντρο logistics της εταιρείας, μέσω του οποίου η τροφοδοτείται το δίκτυό της στην Κεντρική Μακεδονία, την Ήπειρο και το Βόλο. Από τις σχετικές εγκαταστάσεις της στην Αττική η Market In τροφοδοτεί το υπόλοιπο τμήμα του δικτύου της στη Στερεά Ελλάδα, την Εύβοια, την Πελοπόννησο και την Πάρο.