Μεγαλύτερη διείσδυση στο καταναλωτικό κοινό επιχειρεί η Μαρινόπουλος, εντείνοντας την πολιτική προώθησης των προϊόντων της μέσω νέων ενεργειών, τις περισσότερες από τις οποίες χρηματοδοτεί η ίδια. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι η απόφαση που έλαβε το τμήμα marketing της εταιρείας για τη διάθεση κάθε Δευτέρα και Τρίτη όλων των κωδικών φρέσκου γάλακτος στην τιμή του 0,99 ευρώ το λίτρο.

Πρόκειται όπως τονίζεται για μια προωθητική ενέργεια που απέδωσε τα μέγιστα, δεδομένου ότι τις δύο αυτές ημέρες καταγράφεται διψήφιο ποσοστό αύξησης της ζήτησης. Αυτός είναι, εξάλλου, ο λόγος για τον οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, η αλυσίδα αναζητεί κι ένα δεύτερο, ευρείας κατανάλωσης τρόφιμο αιχμής, το οποίο θα μπορούσε να βγάλει σε επιθετική οριζόντια προσφορά κάθε Τετάρτη και Πέμπτη, χρηματοδοτώντας την η ίδια.

Πέραν των ανωτέρω, η Μαρινόπουλος σύντομα θα έχει μεταβιβάσει την παραγωγή του συνόλου των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε Έλληνες παραγωγούς, αποβλέποντας σε περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας αλλά και σε πιο ανταγωνιστικές τιμές. Σήμερα, στην Ελλάδα παράγεται το 96% των ιδιωτικών κωδικών της αλυσίδας.Στο μεταξύ, η πολιτική έντασης των προσφορών βρίσκει εφαρμογή και στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.

Η εταιρεία προωθεί μέσω mobile applications, το φυλλάδιο προσφορών της, ώστε ο καταναλωτής να το έχει διαρκώς υπόψη του, προκειμένου να συγκρίνει τις τιμές και με τα άλλα δίκτυα πωλήσεων. Επίσης, καθιέρωσε τη shopping list ώστε κάθε χρήστης κινητού να έχει άμεσα και εύκολα διαθέσιμα τα προϊόντα που συνηθίζει και αγοράζει,με τις τιμές τους, το συνολικό κόστος τους και τις σχετικές προσφορές.Επίσης, μέσω του care market, του on line καταστήματος, η Μαρινόπουλος διαθέτει τιμολογημένους 7.000 κωδικούς με προσφορές, έχει δημιουργήσει επίσης έναν χώρο όπου ο καταναλωτής οργανώνει το «καλάθι» του, ενώ καθημερινά ενημερώνει όσους επισκέπτονται το ηλεκτρονικό κατάστημα για τις νέες προσφορές.

Στόχος το εξατομικευμένο μάρκετινγκ
Παράγοντες της Μαρινόπουλος με τους οποίους συνομίλησε το σελφ σέρβις, θέλοντας να υπογραμμίσουν τη σημασία που δίνουν στην πολιτική προσφορών, τονίζουν ότι σε εβδομαδιαία βάση η αλυσίδα, μέσω της τηλεόρασης και του on line καταστήματος, θέτει σε προσφορές περί τους 700 κωδικούς, από τους οποίους το 70% παραμένουν σταθεροί για δύο εβδομάδες.Επισημαίνουν, επίσης, ότι όλες
οι προωθητικές ενέργειες θα αρχίσουν να αποδίδουν περισσότερο άμεσα, καθότι ήδη σχεδιάζεται ένα νέο πρόγραμμα μηχανογράφησης, το οποίο θα επιτρέψει στην αλυσίδα να προχωρήσει στο εξατομικευμένο μάρκετινγκ.

Αυτό θα καταστεί εφικτό μέσω των καρτών πιστότητας που ήδη διαθέτει η Μαρινόπουλος και οι οποίες θα της επιτρέψουν να προσωποποιήσει τις προσφορές της, πλησιάζοντας
ακόμη περισσότερο τις ανάγκες των πελατών της, αλλά και να ενισχύσει την πιστότητά τους. Μέσα από αυτή την ενέργεια, θα αποκτήσει πολύ πιο σαφή συμπεράσματα για την αποδοτικότητα κάθε προωθητικής της ενέργειας, οπότε οι επιλογές της θα είναι περισσότερο στοχευμένες.

Πάντως, τα στελέχη της Μαρινόπουλος τονίζουν ότι ανεξάρτητα από τα όσα υλοποιεί η ίδια η αλυσίδα, για να μπορέσει το εμπόριο να ανασάνει οικονομικά, πρέπει η κυβέρνηση να εγκαταλείψει την πολιτική επιβολής νέων φόρων, όπως και την πολιτική περικοπών στους μισθούς και τις συντάξεις. Το γιατί είναι προφανές: Πέρα από το ότι καθιστούν αδύνατο για τις εταιρείες τον οποιοδήποτε προγραμματισμό τους για το μέλλον, δημιουργούν ισχυρά εμπόδια στην προσπάθειά τους να επιστρέψουν στην ανάπτυξη.