Η εταιρία ΜΑΝΙΟS, γνωρίζοντας την ιδιομορφία της πορσελάνης, κατανόησε την απαίτηση του κοινού για μια προσιτή αισθητική και ποιότητα και δημιούργησε προϊόντα για το καθημερινό τραπέζι, χωρίς να αφαιρεί τίποτα από την αίγλη του χρώματος και του σχήματός τους.
Η εταιρία ΜΑΝΙΟS, γνωρίζοντας την ιδιομορφία της πορσελάνης, κατανόησε την απαίτηση του κοινού για μια προσιτή αισθητική και ποιότητα και δημιούργησε προϊόντα για το καθημερινό τραπέζι, χωρίς να αφαιρεί τίποτα από την αίγλη του χρώματος και του σχήματός τους.
Στην ουσία η εταιρία προτείνει στο κανάλι των σούπερ μάρκετ την ανάπτυξη μιας νέας κατηγορίας, με μεγάλες προοπτικές κερδοφορίας. Η κάθε αλυσίδα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει είτε ανάμεσα σε ήδη υπάρχοντες κωδικούς της MANIOS, είτε να ζητήσει τον αποκλειστικό σχεδιασμό προϊόντων που θα καλύψουν τα χαρακτηριστικά της ταυτότητάς της και την ανάγκη της συγκεκριμένης στιγμής. Αυτό, σε συνδυασμό με την αποτελεσματικότητα και την πιστότητα της εφαρμογής των σχεδίων στην παραγωγή, την παραγωγική δυνατότητα που καλύπτει και τη μεγαλύτερη ανάγκη στον ελάχιστο αντικειμενικά χρόνο και τις προτάσεις προβολής και παρουσίας του προϊόντος, δημιουργεί ένα επιπλέον στοιχείο για την επιλογή της εταιρίας ως προμηθευτή από τις αλυσίδες που ενδιαφέρονται για την συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων.
Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης η μεγάλη δυνατότητα επιλογής προϊόντων, που προσφέρονται σε αποκλειστικότητα και αφορούν μεγάλους οίκους του εξωτερικού, όπως η Walt Disney, η Μattel και η Coca Cola, που έχουν παραχωρήσει την άδειά τους για χρήση από τη ΜΑΝΙΟS. Πέρα απ’ όλα αυτά, η αναζήτηση νέων μορφών διακόσμησης της πορσελάνης οδήγησε σε συνεργασίες με καταξιωμένους καλλιτέχνες όπως ο Μυταράς και ο Σταθόπουλος. Η ΜΑΝΙΟS ξεκίνησε και ταυτίστηκε με την πορσελάνη, δεν σταμάτησε όμως να αναζητά χώρους και υλικά που μπορούν να αυξήσουν τη δυνατότητα των επιλογών του πελάτη, δημιουργώντας ένα περιβάλλον συμβατό και συμπληρωματικό με αυτήν. Υαλικά, μαχαιροπίρουνα και υφασμάτινα είδη, σχεδιαστικά αυτόνομα ή συμπληρωματικά με την πορσελάνη, με “σύμμαχο” τη δυναμική, την εμπειρία και τη φιλοσοφία της ΜΑΝΙΟS, δημιουργούν νέες ιδέες για promotions.
Οι υπηρεσίες που η ΜΑΝΙΟS προσφέρει στους πελάτες της ξεκινούν πριν την πώληση και οριοθετούνται στην παροχή προτάσεων και εναλλακτικών λύσεων, πρακτικά εφαρμόσιμων και κοστολογικά αποδεκτών, για την κάλυψη της όποιας συγκεκριμένης ανάγκης. Οι άνθρωποι της ΜΑΝΙΟS δηλώνουν έτοιμοι να προτείνουν όχι μόνο μια νέα ιδέα, αλλά μια νέα φιλοσοφία, που μετατρέπει τον προμηθευτή σε πολύτιμο συνεργάτη. Όπως μας δήλωσαν στελέχη της εταιρίας "στις περιπτώσεις απευθείας πώλησης ή πώλησης με κουπόνια, η τοποθέτηση των προϊόντων, η παρουσίασή τους, η διαμόρφωση του χώρου και το απαραίτητο προωθητικό υλικό, αποτελούν κομμάτια βαθιάς γνώσης και εμπειρίας της ΜΑΝΙΟS. Συνδυασμένα με μια μοναδική λογική υποστήριξης, ανανέωσης των προϊόντων και απόσυρσης των μη κινούμενων κωδικών, αποτελούν ένα μοναδικό όπλο στα χέρια των πελατών".
Πώς να γίνει αποδοτικότερο το ράφι
Μέσα από την πληθώρα των προτάσεων της ΜΑΝΙΟS για ένα αποδοτικό promotion, μια εμπορική εταιρία μπορεί να επιλέξει τα προϊόντα εκείνα που θα απαλλάξουν τον καταναλωτή από την αδιάφορη αντιμετώπιση μιας ακόμα προσφοράς. "Η παρουσίαση της ποιότητας και της πρωτοτυπίας στην κοινή θέα σε ένα on pack promotion χαρίζει το πλεονέκτημα σ’ αυτούς που πρωτοπορούν και διαφοροποιεί τα προϊόντα τους από τις επαναλήψεις του ανταγωνισμού" μας είπαν οι υπεύθυνοι της εταιρίας. "Η σωστή επιλογή της προσφοράς σε μια tailor made προωθητική ενέργεια, με αντικείμενα μοναδικά ή και λειτουργικά, αποτελεί για τον καταναλωτή μια ευχάριστη έκπληξη, αυξάνει την εκτίμηση για την εταιρία και φυσικά… τις πωλήσεις".
Η μακρόχρονη παρουσία στην αγορά και η γνώση του αντικειμένου έχουν τυποποιήσει αυστηρά τα standards που απαιτεί η σωστή και ποιοτική μεθόδευση ενός promotion και έχουν δώσει στη ΜΑΝΙΟS τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί πιο δημιουργικά και παραγωγικά τη δυναμικότητά της, χωρίς παλινδρομήσεις επιλογών και ασάφειες σε τεχνικές διαδικασίες, ικανές να καταρρακώσουν το κύρος του ίδιου του promotion και, κατά συνέπεια, και των προϊόντων που καλείται να υποστηρίξει. Δεν είναι τυχαίο που μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες όπως η Νestle, η Unilever, η Ηenkel και η Ρrocter & Gamble εμπιστεύθηκαν την ΜΑΝΙΟS και τα προϊόντα της. Από την άλλη, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν τη δυνατότητα είτε απευθείας πώλησης σε ράφι, είτε πώλησης μέσω κουπονιών. Εδώ η ΜΑΝΙΟS τους καλύπτει πλήρως, μέσα από το πλέγμα των υπηρεσιών που προαναφέραμε, και γι’ αυτό έχει στο ενεργητικό της μια σειρά από επιτυχημένες προωθήσεις σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπως ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΤΛΑΝΤΙΚ, ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΜΑΣΟΥΤΗΣ, ΞΥΝΟΣ, ΑΛΦΑ ΔΕΛΤΑ και άλλες.
Η επιτυχημένη προώθηση σε… τέσσερα βήματα
Τα βήματα μιας σωστής προωθητικής ενέργειας, από τη στιγμή που έχει γίνει η επιλογή των αντικειμένων της, είναι τα εξής: α. Σωστή παρουσία των προϊόντων στο χώρο πώλησης. Καλύτερος χώρος είναι ο χώρος μιας προβολής. β. Τοποθέτηση επικοινωνιακού υλικού στον περιβάλλοντα χώρο, στα ταμεία και στα σημεία εισόδου του καταστήματος. γ. Από τη στιγμή που η προώθηση γίνεται με κουπόνια, τη διαχείρισή τους έχει η ταμίας και πρέπει να δίνονται σε κάθε πελάτη με τις αγορές του χωρίς ερωτήσεις για το αν τα θέλει ή όχι. Η στήριξη της όλης ενέργειας βρίσκεται στη συνεχή τροφοδοσία του πελάτη με το ειδικό ενημερωτικό έντυπο και τα κουπόνια του, ώστε να αποκτήσει ερέθισμα για αγορές ή, αν μη τι άλλο, κίνητρο να ασχοληθεί και να πληροφορηθεί για τη συγκεκριμένη ενέργεια. δ. Πρέπει να ελέγχεται η επάρκεια του αποθέματος των προϊόντων, ώστε ο πελάτης να μη βρεθεί ποτέ μπροστά στην αδυναμία παράδοσής τους.
Η ταυτότητα της εταιρίας
Η εταιρία ΜΑΝΙΟS ΒRΟS S.Α. μετράει ήδη 25 χρόνια λειτουργίας στους τομείς της παραγωγής, της διάθεσης και της εμπορίας ειδών πορσελάνης και οικιακής χρήσης.Απασχολεί 38 άτομα -στους τομείς της διοίκησης, του μάρκετινγκ, της ανάπτυξης, της προώθησης και υποστήριξης των προϊόντων της- ικανά να καλύψουν κάθε δραστηριότητα της εταιρίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η ΜΑΝΙΟS ΒRΟS S.Α., έχει παραγωγική δυνατότητα 4.000.000 τεμαχίων πορσελάνης το μήνα.