Η Μάκβελ – Eurimac ολοκλήρωσε επιτυχώς τριετές επενδυτικό πρόγραμμα συνολικού ύψους 11 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, προχωρά στην υλοποίηση νέου επενδυτικού πλάνου ύψους 12 εκατ. ευρώ, όπως είχε ανακοινώσει ο διευθύνων σύμβουλος, Οδυσσέας Παπαδόπουλος, σε συνέντευξή του στο FOODReporter, εδραιώνοντας τη στρατηγική της για ανάπτυξη και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας.

Ολοκλήρωση των νέων επενδύσεων εντός του 2025
Οι νέες επενδύσεις αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2025, οπότε θα τεθούν σε λειτουργία η 7η νέα αυτόματη γραμμή παραγωγής ζυμαρικών, συνοδευόμενη από συσκευαστικές και εγκιβωτιστικές μηχανές καθώς και ρομποτικό σύστημα παλετοποίησης. Η αναβάθμιση της δυναμικότητας του μύλου, η επέκταση των αποθηκών, η αγορά νέου εξοπλισμού για την περαιτέρω ενίσχυση του ελέγχου των προϊόντων, η αγορά όμορου οικοπέδου, η κατασκευή νέας μεγαλύτερης και πιο προηγμένης τεχνολογικά μονάδας βιομάζας, και η ανέγερση νέου κτιρίου για χώρους προσωπικού συμπληρώνουν το πλάνο και είναι αποτέλεσμα της συνεχούς αύξησης των πωλήσεων της εταιρίας τόσο εκτός Ελλάδος, αλλά κι εντός της εγχώριας αγοράς.

Οι στόχοι για το νέο έτος
Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, το 2023 η Μάκβελ – Eurimac παρουσίασε αύξηση στον κύκλο εργασιών της από 71,6 εκατ. σε 73,9 εκατ. ευρώ, ενώ αύξηση είχαν επίσης το μικτό κέρδος, το EBITDA και τα αποτελέσματα προ και μετά φόρων. Ο στόχος για την επόμενη χρονιά είναι να συνεχισθεί η αύξηση του όγκου των πωλήσεων σε ανταγωνιστικές τιμές και με τη συνεχή εστίαση στο κόστος, την ολοκλήρωση του επενδυτικού πλάνου και το μηδενικό δανεισμό να διασφαλίσει τη βελτίωση των παραπάνω δεικτών και τα επόμενα χρόνια, ενώ ταυτόχρονα να συνεχίσει να επενδύει στον ανθρώπινο παράγοντα και να συνεισφέρει στην τοπική και συνολικά στην ελληνική κοινωνία. Η εταιρεία στηρίζει την ανάπτυξή της σε τρεις βασικούς άξονες: εξαγωγικό προσανατολισμό, βιωσιμότητα και καινοτομία. Από το 2013, λειτουργεί με όρους βιωσιμότητας, ενώ το 2024 παρουσίασε μια πρωτοποριακή σειρά ζυμαρικών χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, αναπτυγμένη εξ ολοκλήρου από το τμήμα R&D της εταιρείας. Ο εξαγωγικός της χαρακτήρας αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα, με τις εξαγωγές να φτάνουν το 55% του όγκου πωλήσεων το 2024, από 42% το 2020. Η εταιρεία εξάγει πλέον σε περισσότερες από 60 χώρες, ξεπερνώντας τους 40.000 τόνους ζυμαρικών ετησίως.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter