Το νέο κατάστημα βρίσκεται σε σημείο εύκολα προσβάσιμο, ενώ για ακόμα μεγαλύτερη άνεση και ευκολία ο χώρος των πωλήσεων είναι ενιαίος, υπάρχουν 153 δωρεάν υπέργειες θέσεις στάθμευσης, 6 ταμεία, ένα coffee corner, μηχάνημα αυτόματης ανάληψης μετρητών (ΑΤΜ) εντός του καταστήματος, καθώς και καρτοτηλέφωνα του ΟΤΕ στον χώρο υποδοχής και των ταμείων. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι το νέο κατάστημα διαθέτει ηλεκτρονική ενημέρωση τιμών στο ράφι (ESL: electronic shelf labeling) για όλα τα προϊόντα, η οποία εξασφαλίζει, μεταξύ άλλων, ότι δεν θα υπάρχει απόκλιση τιμής μεταξύ ραφιού και ταμείου, καινοτομία που εφαρμόστηκε πρόσφατα στη Ξάνθη. To ύψος της επένδυσης του έργου ανήλθε στα 8,4 εκατ. ευρώ, ενώ εκτιμάται ότι θα προσφέρει απασχόληση σε περισσότερα από 80 άτομα.

Την κορδέλα των εγκαινίων έκοψαν μαζί με τον πρόεδρο & διευθύνοντα σύμβουλο της Makro Cash & Carry Ελλάς, κ. Αναστάσιο Μιχαηλίδη, και τον γενικό διευθυντή του καταστήματος, κ. Γιώργο Ασάρβελη, οι Δήμαρχοι Βόλου, Ν. Ιωνίας και Αισωνίας, κκ Α. Βούλγαρης, Π. Μαβίδης και Δ. Καντόλας. Τα εγκαίνια τίμησαν με την παρουσία τους εξέχουσες προσωπικότητες της περιοχής, ενώ όλοι οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ζωντανή μουσική από την ορχήστρα Εστουδιαντίνα και να ακούσουν τον ύμνο των Μεσογειακών Αγώνων Βόλος- Λάρισα 2013.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Makro Cash & Carry Ελλάς, κ. Αναστάσιος Μιχαηλίδης, αναφερόμενος στο νέο κατάστημα του Βόλου που άνοιξε τις πόρτες τους στο κοινό την περασμένη Τετάρτη (16 Ιανουαρίου), εξήγησε ότι η Μakro Cash & Carry Ελλάς επιχειρεί κάθε φορά να δημιουργήσει καταστήματα που να ικανοποιούν τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των επαγγελματιών. ‘Οπως χαρακτηριστικά τόνισε, «αυτή η στρατηγική προσφέρει σε όσους επαγγελματίες επιλέγουν τα καταστήματα Makro για τις αγορές των προϊόντων τους ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.  Τα στοιχεία που μας διακρίνουν και μας διαφοροποιούν, εξάλλου, είναι η εξειδίκευση στον τομέα των φρέσκων προϊόντων, η ανταγωνιστικότητα στις τιμές και η συστηματική μας προσπάθεια για την εξασφάλιση υψηλής ποιότητας προϊόντων».

Ο κ. Μιχαηλίδης συνέχισε λέγοντας ότι «το νέο κατάστημα ανοίγει ένα ακόμα νέο κεφάλαιο στην ανάπτυξη και εξέλιξη της Makro. Η επιλογή του Βόλου έγινε λόγω της προνομιακής γεωγραφικής του θέσης, της τουριστικής ανάπτυξής του και γιατί έχει μεγάλο αριθμό επαγγελματιών μαζικής εστίασης».

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε από τους εκπροσώπους της Makro στους συστηματικούς ελέγχους φρεσκάδας, στους αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους για τη διατήρηση της αλυσίδας ψύξης στα στάδια διατήρησης και συντήρησης των προϊόντων της, αλλά και στο άρτια καταρτισμένο προσωπικό της, που αποτελεί κινητήρια δύναμη για τη διαρκή διαδικασία βελτίωσης των υπηρεσιών της και συμβάλλει καθοριστικά στην αντιμετώπιση των προκλήσεων του μέλλοντος.