Την ταχύτατη ανάπτυξη της εταιρείας Mailo’s, η οποία δραστηριοποιείται στο κομμάτι της εστίασης, αποτυπώνουν τα οικονομικά της μεγέθη για το εννεάμηνο του 2023, τα οποία δημοσιεύθηκαν στο ΓΕΜΗ. Όπως προκύπτει από αυτά, η εταιρεία που το 2021 είχε τζίρο κάτω από 270.000 ευρώ, το 2022 ανέβηκε στα 1,26 εκατ. ευρώ, ενώ στους πρώτους εννέα μήνες του 2023 ξεπέρασε τα 2 εκατομμύρια ευρώ, οδεύοντας προς υπερδιπλασιασμό των πωλήσεών της μέσα σε έναν χρόνο.
Όμως εξίσου εντυπωσιακή είναι και η πορεία της κερδοφορίας της εταιρείας, που αυξάνεται σταθερά: τα καθαρά κέρδη της Mailo’s το 2021 ήταν κοντά στα 150.000 ευρώ, το 2022 ανέβηκαν στα 600.000 ευρώ, ενώ στους πρώτους εννέα μήνες του 2023 ήταν ήδη υπερδιπλάσια, φτάνοντας τα 1,24 εκατομμύρια ευρώ. Αξιοσημείωτο είναι δε ότι στο εννεάμηνο του 2023 τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ξεπερνούν το 60% του συνολικού της τζίρου. Κι αυτό γιατί οι μόνες επιβαρύνσεις που παρουσιάζει είναι οι παροχές σε εργαζομένους (160.141 ευρώ στο εννεάμηνο 2023), οι φόροι (350.616,07 ευρώ στο εννεάμηνο 2023) και κάποια λοιπά έξοδα και ζημίες, ύψους κάτω των 300.000 ευρώ.
Σημειώνεται ότι η Mailo’s αναπτύσσεται με το σύστημα του franchising και διαθέτει σήμερα 24 καταστήματα στην Αττική, 2 στη Θεσσαλονίκη, από ένα σε Ηράκλειο, Ιωάννινα, Καλαμάτα, Κοζάνη, Λάρισα και Πάτρα, ενώ έχει δραστηριότητα και στην Κύπρο, με τρία καταστήματα σε Λευκωσία και Λεμεσό.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter