Μια ακόμη χρονιά μεγάλης ανάπτυξης και δυναμικής εξέλιξης αποδείχθηκε το 2023 για την Μ. Αραμπατζής Ελληνική Ζύμη ΑΒΕΕ, παρά τις σημαντικές προκλήσεις που παραδέχτηκαν στελέχη της εταιρείας ότι τους έφερε αντιμέτωπους η περσινή χρονιά: Η διεθνής ενεργειακή κρίση, οι έντονες πληθωριστικές πιέσεις και οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής δεν ανέκοψαν την αναπτυξιακή δυναμική της εταιρείας, η οποία κατάφερε να σημειώσει διψήφια ανάπτυξη κύκλου εργασιών σε σχέση με το 2022 και να κλείσει τη χρονιά με τζίρο άνω των 130 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία συνεχίζει τη δυναμική της πορεία με πυλώνες στρατηγικής ανάπτυξης τα τρία κανάλια δραστηριοποίησης: Food service, εξαγωγές και λιανική.

Άλλωστε, η Μ. Αραμπατζής συμβάλει εδώ και 40 χρόνια στη διάδοση της ελληνικής διατροφικής παράδοσης, με τα προϊόντα της να διαδίδουν από γενιά σε γενιά τη θρεπτική αξία της ελληνικής κουζίνας. Δημιουργεί αυθεντικές παραδοσιακές γεύσεις και καινοτόμα προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας, επιλέγοντας πάντα εκλεκτά υλικά άριστης ποιότητας.

Οι υπερσύγχρονες γραμμές παραγωγής, τα brands Χρυσή Ζύμη και Ελληνική Ζύμη και η παγκόσμια εδραίωση
Η δομή λειτουργίας της εταιρείας στηρίζεται στις παραγωγικές μονάδες στη βιομηχανική περιοχή Θεσσαλονίκης, σε ιδιόκτητο χώρο 77.250 τ.μ. και σε τέσσερα υποκαταστήματα σε Αθήνα, Πάτρα, Ιωάννινα και Ρόδο. Η εταιρία διαθέτει εκτεταμένο δίκτυο πωλήσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό που υποστηρίζεται από ιδιόκτητο στόλο αυτοκινήτων, αλλά και συνεργάτες σε όλο τον κόσμο. Στα τρία ιδιόκτητα εργοστάσια και στις υπερσύγχρονες γραμμές παραγωγής παράγονται πάνω από 700 κωδικοί που προορίζονται τόσο για food service, όσο και για τη λιανική, μέσω των brands Χρυσή Ζύμη και Ελληνική Ζύμη, αλλά και πληθώρας άλλων μαρκών του οργανωμένου λιανεμπορίου στα πλαίσια συμφωνιών ιδιωτικής ετικέτας. Η στρατηγική της εταιρείας επικεντρώνεται στην παγκόσμια εδραίωσή της μέσω νέων, διεθνών συνεργασιών, ενισχύοντας ταυτόχρονα την παρουσία της στις υπάρχουσες. Η Αραμπατζής Ελληνική Ζύμη ΑΒΕΕ, με ρόλο ηγέτη στην ελληνική αγορά και με έντονο προσανατολισμό διεθνώς, έχει δημιουργήσει και αναπτύσσει συνεχώς ένα σημαντικό δίκτυο πωλήσεων, σε 45 χώρες στο εξωτερικό με κυριότερες αγορές τις χώρες της Ευρώπης, τις ΗΠΑ, τον Καναδά. Μεγάλο μερίδιο κατέχει και στην αγορά της Αυστραλίας. Συνολικά, μετρά πάνω από 4.500 πελάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό και συνεργασίες με τους μεγαλύτερους retailers ανά τον κόσμο. Η εταιρία συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης και ανήκει στις κορυφαίες ελληνικές εταιρίες σε εξαγωγική δραστηριότητα: Οι εξαγωγές της αποτελούν το 45% του ετήσιου τζίρου, θέτοντας την παγκόσμια επέκταση ως έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης.

Οι νέες γευστικές προτάσεις του 2024, με στόχο τη διείσδυση σε νέα κοινά
Σε κάθε περίπτωση, η Μ. Αραμπατζής Ελληνική Ζύμη ΑΒΕΕ διαδίδει την ελληνική διατροφική παράδοση μέσω παραδοσιακών συνταγών και της θρεπτικής αξίας της ελληνικής κουζίνας, όντας η μεγαλύτερη βιομηχανία προϊόντων κατεψυγμένης ζύμης στην Ελλάδα και μια από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη. Στη συμμετοχή της στην έκθεση Food Expo 2024 πραγματώνει αυτόν ακριβώς τον στρατηγικό στόχο, παρουσιάζοντας νέα λανσαρίσματα: Πρόκειται για νέες, πρωτοποριακές, γευστικές προτάσεις σε ατομικά ρολά και πιτάκια, σε αλμυρές και γλυκές γεύσεις. Οι νέες γεύσεις έρχονται να προστεθούν στην ήδη επιτυχημένη γκάμα προϊόντων, με στόχο την αύξηση της αξίας της κατηγορίας και την προσέλκυση νέου κοινού καταναλωτών στην κατηγορία ζυμών. Επιπλέον, στη φετινή Food Expo, η Μ. Αραμπατζής Ελληνική Ζύμη ΑΒΕΕ παρουσιάζει την Pizza Χρυσή Ζύμη, με προζύμι φυσικής ωρίμανσης 24 ωρών, η οποία ξεχωρίζει για την αφράτη ζύμη της και είναι ζυμωμένη με εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, ψημένη σε πέτρα με τον αυθεντικό τρόπο.

Η πρωτοποριακή παραγωγική διαδικασία υψηλών προδιαγραφών και ο καινοτόμος τρόπος ψησίματος μέσα σε πετρόφουρνο δημιουργεί αφράτο και μαστιχωτό ζυμάρι εσωτερικά και ταυτόχρονα τραγανό εξωτερικά, με κριτσανιστές κυψέλες γύρω στο στεφάνι. Η ζύμη ψημένη στην πέτρα γίνεται ακόμη πιο ζουμερή και αφράτη από τη μυρωδάτη σάλτσα από φρέσκια τομάτα με βασιλικό και θυμάρι και τα εκλεκτά υλικά εξαιρετικής ποιότητας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter