Ανοδικά κλείνει ο συνολικός κύκλος εργασιών της Λουξ για το 2024, φθάνοντας τα 40 εκατ. ευρώ, αξία πωλήσεων-ρεκόρ στην ιστορία της εταιρείας. Πρόκειται για αύξηση 12,6% σε σχέση με το 2023, όπου η Λουξ είχε τζίρο 35,5 εκατ. ευρώ. Όπως είπε ο αντιπρόεδρος, διευθυντής επικοινωνίας και marketing, Πλάτων Μαρλαφέκας, στο FOODReporter, η αύξηση της κερδοφορίας μεσοσταθμικά θα κυμανθεί στο 10%, σε σχέση με πέρσι. Οι σειρές αναψυκτικών αντιπροσωπεύουν το 95% των πωλήσεων.
Η Λουξ φροντίζει να μείνει ανταγωνιστική ως προς το κωδικολόγιο, σε σχέση με τον έντονο ανταγωνισμό στα αναψυκτικά: Αναμένεται εντός του 2025 να λανσάρει σειρά mixers, με κωδικό ροζ γκρέιπφρουτ και επιπλέον τρεις νέες γεύσεις. Όπως είπε ο κ. Μαρλαφέκας, η Λουξ θα δοκιμάσει επαναλανσάρισμα της Λουξ Cola το 2025, με νέο σχεδιασμό, νέο μπουκάλι, νέα γεύση, βελτιωμένη συνταγή, προσθήκη κωδικού αλουμινίου (can), ενώ θα «μπει» και στην Cola Zero, που αποτελεί τάση της αγοράς, ώστε να αξιοποιήσει τα ψυγεία που δίνονται στα τοπικά σημεία με περισσότερους προσφερόμενους κωδικούς.
Συνεργασίες για κάλυψη των αναγκών εμφιάλωσης
Η Λουξ αναζητεί λύσεις για την αύξηση παραγωγής. Μακροπρόθεσμα, αναζητά χώρο για να αναπτύξει νέα εργοστασιακή εγκατάσταση, που να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες, στην Τρίπολη. Η συνεργασία με τη Nektar Αφοί Γ. Κουρτίδη ΑΕ για εμφιάλωση στις Σέρρες δείχνει να έχει εγκαταλειφθεί. Ως άμεση λύση στο ζήτημα της κάλυψης της ζήτησης, η Λουξ βρίσκεται σε συζητήσεις για συνεργασίες με εμφιαλωτήρια στην Πελοπόννησο. Πρόθεση είναι να μείνει και στην Δίρφυς μετά από αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter