Ο Λουμίδης Παπαγάλος, ο γνωστός μας ελληνικός καφές, εγκαινίασε τη νέα του τηλεοπτική καμπάνια παρουσιάζοντας ένα ολοκαίνουργιο τηλεοπτικό σποτ, στο οποίο συμμετέχουν δυο σπουδαίοι ηθοποιοί, που έχουν αγαπηθεί όσο λίγοι από το ελληνικό κοινό: o Κώστας Βουτσάς και ο Σπύρος Παπαδόπουλος.

Έχοντας ως κεντρικό θέμα την κρίση που αντιμετωπίζουμε όλοι, στο σποτ βλέπουμε τους δυο ηθοποιούς να συζητάνε για την κατάσταση στη χώρα, με τον Σπύρο Παπαδόπουλο, αρχικά, να δείχνει απογοητευμένος από τη δύσκολη συγκυρία.

Όμως στη συνέχεια, ο Κώστας Βουτσάς, ως πιο έμπειρος και συνηθισμένος στα δύσκολα, μας θυμίζει πως οι Έλληνες με το χιούμορ τους πάντα ξεπερνάνε όλες τις δυσκολίες. Διαχρονικότητα και ποιότητα είναι οι αξίες που ο ελληνικός καφές μοιράζεται με τους Έλληνες. «Με το τηλεοπτικό αυτό σποτ, ο Λουμίδης Παπαγάλος βρίσκεται κοντά στους Έλληνες της εποχής μας, προσπαθώντας με τον τρόπο του να λειτουργήσει θετικά στην ψυχολογία τους. Και το πετυχαίνει απόλυτα με το αισιόδοξο μήνυμα που αποπνέει η ταινία», τονίζουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας που δημιούργησε το νέο τηλεοπτικό σποτ.

 Πίνακας 1: Ελληνικός καφές –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Φεβ. 2010  Ιαν.-Φεβ. 2011
 Παπαγάλος Λουμίδης  11,01  388,58
 Παπαγάλος Λουμίδης Αρχοντ.  –  10,77
 Παπαγάλος Λουμίδης  73,37  –

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Ελληνικός καφές – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Φεβ. 2010  Ιαν.-Φεβ. 2011
 Τηλεόραση  240,38  370,86
 Ραδιόφωνο  –  –
 Περιοδικά  –  28,49
 Εφημερίδες  –  –
 Σύνολο κατηγορίας  249,38  399,36

 Πηγή: Media Services SA

Info
Πελάτης:
Nestle
Προϊόν: Λουμίδης Παπαγάλος
Δημιουργός: McCann Erickson
Μέσα προβολής: Τηλεόραση, κινηματογράφος
Χρονική διάρκεια καμπάνιας: 28/01- 06/03