Μία ακόμα ιστορία από τον ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος ξετυλίχτηκε πριν λίγο καιρό στις οθόνες μας.

Το νέο τηλεοπτικό σποτ αποτελεί τη συνέχεια των ιστοριών που είχαμε παρακολουθήσει σε προηγούμενες καμπάνιες του γνωστού καφέ, για τις οποίες μας μίλησαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας: «Οι ιστορίες είχαν ξεκινήσει με την παραδοσιακή ελληνίδα μάνα και τις ανησυχίες της. Ακολούθησε το τηλεοπτικό σποτ που ήταν αφιερωμένο στην υγεία και ευεξία με επίκεντρο το “πιλάτες” μέσα στο cafe. Στη συνέχεια, ο Σάκης τα έβγαλε πέρα με τις κατακτήσεις του πίνοντας καφέ Λουμίδης Παπαγάλος Σκούρος και έπειτα έκανε την εμφάνισή του ο «καλοκαιρινός» καφές Λουμίδης Frio.

 Πίνακας 1: Ελληνικός καφές –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Νοε. 2009  Ιαν.-Νοε. 2010
 Παπαγάλος Λουμίδη  1850,4  429,3
 Παπαγάλος Λουμίδη W  0  374,75
 Παπαγάλος Λουμίδη σκούρος  0  352,36

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Ελληνικός καφές – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Νοε. 2009  Ιαν.-Νοε. 2010
 Τηλεόραση  1900,29  1248,94
 Ραδιόφωνο  442,11  177,73
 Περιοδικά  341,91  224,19
 Εφημερίδες  605,44  0
 Σύνολο κατηγορίας  3289,76  1650,86

 Πηγή: Media Services SA

Μία νέα παρέα έρχεται αυτήν τη φορά στο cafe, πάντα υπό το άγρυπνο βλέμμα του ιδιοκτήτη του, Θέμη, και πάντα μέσα από τη δημιουργική ματιά της McCann Erickson. Μία νεανική παρέα σε μεγαααάλα κέφια, που διασκεδάζει με μεγαααάλα ανέκδοτα. Τόσο μεγάλα, που ο σωστός καφές για να τα συνοδέψει είναι ο καφές Λουμίδης Κουπάτος, με ιδανικό χαρμάνι για διπλό ελληνικό.

Πρόκειται για την πέμπτη ταινία αυτής της σειράς, από τον ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος και τη ΜcCann Erickson, με συνδετικό κρίκο το «Λουμίδης Cafe», τους γνωστούς μας χαρακτήρες, τις ιστορίες τους και φυσικά τον αγαπημένο παπαγάλο.

Πελάτης: Nestle
Προϊόν: Λουμίδης Κουπάτος
Δημιουργός: McCann Erickson Athens
Μέσα προβολής: TV
Χρονική διάρκεια καμπάνιας: 05/11/10-08/12/10