Εδώ και 40 χρόνια η Νο1 υπογραφή ομορφιάς στον κόσμο δίνει στις γυναίκες την ευκαιρία να πουν δυνατά 3 λέξεις, που κλείνουν μέσα τους κάτι πολύ δυνατό. Τη γυναικεία αυτοπεποίθηση.

Στις αρχές της δεκαετίας του ‘70 στη Νέα Υόρκη, μια 23χρονη διαφημίστρια, η Ilon Specht, ανέλαβε να φέρει εις πέρας ένα πολύ δύσκολο έργο. Να βρει το moto της βαφής Preference  της L’Oréal Paris, που θα την καθιστούσε την καλύτερη βαφή στην αμερικάνικη αγορά.

Ο δημιουργικός θυμός και η φεμινιστική σπίθα που κρυβόταν στο μυαλό της 23χρονης γυναίκας έγιναν η αιτία για να γεννηθεί η φράση κλειδί «Μου αξίζει», η οποία το 1973 έγινε κομμάτι μιας ολόκληρης μάρκας και άλλαξε για πάντα τα δεδομένα στην αγορά ομορφιάς. Το ρίσκο που πήρε τότε η εταιρεία ήταν μεγάλο.

Όμως, 40 χρόνια μετά, η φράση αυτή είναι πιο επίκαιρη από ποτέ γιατί κλείνει μέσα της όλα όσα υπόσχεται η L’ Oréal Paris σε μια γυναίκα αλλά και όλα όσα περιμένει μια γυναίκα από τη μάρκα καλλυντικών της.  Όλα αυτά τα χρόνια η μάρκα έχει μείνει πιστή και έχει υπηρετήσει με απόλυτη αφοσίωση τις αξίες που κρύβονται μέσα στο όνομα της. L’Oréal Paris σημαίνει τεχνολογία.

Οι καινοτομίες της μάρκας είναι μοναδικές σε παγκόσμιο επίπεδο σε όλες τις κατηγορίες της αγοράς ομορφιάς. Περιποίηση μαλλιών, περιποίηση προσώπου & σώματος, styling, αντηλιακή προστασία και μακιγιάζ αποτελούν όχι απλά αντικείμενα δραστηριοποίησης για τη μάρκα αλλά τομείς απόλυτης εξειδίκευσης. L’Oréal Paris όμως σημαίνει και αυτοπεποίθηση γιατί είναι η μάρκα που σε παγκόσμιο επίπεδο καταφέρνει να μιλήσει στο μυαλό και την καρδιά εκατομμυρίων καταναλωτριών και να τους δώσει αυτό που πραγματικά τους αξίζει.

Αν η αυτοπεποίθηση είναι αυτή η τόσο προσωπική διαδικασία που επιτρέπει σε κάθε γυναίκα να νιώθει ότι «αξίζει», ότι είναι μοναδική και σπουδαία, τότε η L’Oréal Paris είναι αναμφισβήτητα η μάρκα της αυτοπεποίθησης. Τα προϊόντα L’Oréal Paris φέρνουν στην ελληνική αγορά, προϊόντα ανώτερης τεχνολογικής ποιότητας, που ταυτόχρονα καλύπτουν κάθε ανάγκη σχετική με την ομορφιά, σε τιμές ιδιαίτερα προσιτές.

Η μάρκα, ενόψει του εορτασμού των 40 χρόνων «Γιατί μας αξίζει», και για να ευχαριστήσει αγορά και καταναλωτές που την τοποθετούν στις πρώτες θέσεις της καρδιάς τους,  οργανώνει προωθητικές ενέργειες σε όλες τις κατηγορίες ομορφιάς στα καταστήματα του λιανεμπορίου.

Με αυτό τον τρόπο, η εταιρεία ενισχύει την αγορά του καλλυντικού και κατ’ επέκταση και τα καταστήματα λιανικής σε μια προσπάθεια να μεταφέρει στην ελληνίδα καταναλώτρια το μήνυμα ότι η ομορφιά είναι δικαίωμα κάθε γυναίκας, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας και εθνικότητας, πολύ απλά «γιατί της αξίζει».

Επιπρόσθετα, μέσα από ειδικούς διαγωνισμούς που θα τρέχει από τη σελίδα της L’Oréal Paris στο Facebook, δίνει την ευκαιρία στις φίλες της να κερδίσουν δώρα ομορφιάς και να απολαύσουν επαγγελματική περιποίηση από τον Επίσημο Make-up artist, hairstylist & colorist Δημήτρη Γιαννέτο. Η ενέργεια ξεκινάει τον Ιούνιο και θα διαρκέσει έναν ολόκληρο μήνα με διαφορετική παρουσία κατάλληλα προσαρμοσμένη στις ανάγκες και στις εταιρικές ενέργειες κάθε πελάτη.