Ολοκληρώθηκε για 40 MAXI DIA η διαδικασία του επανασχεδιασμού τους. Από τις αρχές Μαρτίου τα καταστήματα της αλυσίδας, με έκταση περίπου 1.000 τ.μ., λειτουργούν πλήρως ανακαινισμένα και με σοβαρές παρεμβάσεις στο εμπορικό τους προφίλ.
Ολοκληρώθηκε για 40 MAXI DIA η διαδικασία του επανασχεδιασμού τους. Από τις αρχές Μαρτίου τα καταστήματα της αλυσίδας, με έκταση περίπου 1.000 τ.μ., λειτουργούν πλήρως ανακαινισμένα και με σοβαρές παρεμβάσεις στο εμπορικό τους προφίλ.
Στόχος της DIA ήταν να αναβαθμίσει τους χώρους υποδοχής των πελατών, ώστε να τονώσει το αγοραστικό τους ενδιαφέρον, αλλά και να κάνει περισσότερο ευχάριστες τις αγορές τους. Το κόστος για την αναμόρφωση των 40 MAXI DIA (τέσσερα στην Αττική, δύο στη Θεσσαλονίκη και τα υπόλοιπα στην περιφέρεια) έφτασε στα 1,47 εκατ. ευρώ. Οι σχετικές αποφάσεις υπαγορεύθηκαν από τις αλλαγές που γίνονται κάθε χρόνο στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη διεθνή αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου, αλλά και από τις σημαντικότατες εξελίξεις που σημειώνονται στην άσκηση της εμπορικής πολιτικής των ελληνικών σούπερ μάρκετ.
Επισημαίνεται ότι οι ανακαινίσεις αφορούσαν νεόδμητα καταστήματα που λειτουργούν περί τα δύο χρόνια στην εγχώρια αγορά. Κορυφαίοι παράγοντες της αλυσίδας, παρουσιάζοντας τις βασικές αρχές που ακολουθήθηκαν για την αναδιοργάνωση των καταστημάτων, δήλωσαν στο περιοδικό μας ότι οι παρεμβάσεις οι οποίες έγιναν εντός των εμπορικών μονάδων αφορούσαν: 1 Στον τρόπο παρουσίασης των προϊόντων. 2. Στον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων. 3. Στη δημιουργία νέων τμημάτων στον κλάδο τροφίμων, όπως π.χ. νωπών φρούτων και λαχανικών, για τα οποία η εταιρεία δημιούργησε πρόσφατα 50 νέους κωδικούς. 4.Σε εικαστικές παρεμβάσεις σχετικές κυρίως με τη διακόσμηση των εσωτερικών εγκαταστάσεων, αλλά και με το στήσιμο των τμημάτων. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του τμήματος φρούτων και λαχανικών, το οποίο φέρει πλέον την εικόνα λαϊκής αγοράς. 5. Στη δημιουργία χώρων πώλησης ηλεκτρικών συσκευών, όπως τηλεοράσεων, βίντεο, μικροσυσκευών κ.ά. 6.Στην καθιέρωση τμημάτων με παιδικά προϊόντα. Στο μεταξύ υπενθυμίζεται ότι το 2001 οι πωλήσεις της DIA, ύψους 187 εκατ. ευρώ (63,722 δισ. δρχ.), ήταν αυξημένες κατά 33% έναντι του 2000. Φέτος αναμένεται να σημειωθεί και νέα αύξηση του τζίρου στα 234 εκατ. ευρώ (80 δισ. δρχ.).
Σημαντική συμμετοχή στις πωλήσεις του 2002 θα έχουν τα 40 νέα καταστήματα που προγραμματίσθηκαν για την τρέχουσα χρήση, ενώ η πραγματική ανάπτυξη των πωλήσεων διαμορφώθηκε πέρυσι στο 14%.