Μια νέα ιδέα παρουσιάστηκε από τη Lidl στην αγορά του discount. Πρόκειται για την νέα της online πρωτοβουλία, που έχει ως στόχο τη δημιουργία μια νέας διαδικτυακής κοινότητας, στην οποία οι πιστοί της πελάτες, οι Lidlers, θα ανταλλάσουν απόψεις για προϊόντα και χρήσιμες συμβουλές.

Η αλυσίδα παρουσιάζει τον νέο διαδικτυακό χώρο ως «the home of all your favourite Lidl things». Τα κίνητρα για να γίνει κάποιος μέλος συμπεριλαμβάνουν τη συμμετοχή σε διαγωνισμούς, πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο που δημιουργεί ο βραβευμένος με αστέρι Michelin σεφ Kevin Love, και η δειγματοδιανομή κατά προτεραιότητα νέων προϊόντων. Το γεγονός ότι η Lidl δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να εκφράσουν τη γνώμη τους για τα προϊόντα της δείχνει πως επιθυμεί να μάθει την άποψή τους για θέματα τιμής και ποιότητας και να αξιοποιήσει αυτή τη γνώση στον σχεδιασμό κάθε καμπάνιας για το brand, ώστε να βελτιστοποιήσει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αντιλαμβάνονται το brand.