Τα 1,8 εκατ. ευρώ αναμένεται να ξεπεράσει η επένδυση της Lidl UK στην εκτροφή ζώων, παραγωγή και επεξεργασία βόειου κρέατος, προς κατανάλωση στην οργανωμένη λιανική του Ηνωμένου Βασιλείου, μέσα από τα καταστήματά της.
Ο μεγαλύτερος -σε μερίδιο αγοράς- προμηθευτής κόκκινου κρέατος της Lidl UΚ είναι μέχρι στιγμής η εταιρεία Dunbia, αλλά η Lidl του Ηνωμένου Βασιλείου συνέστησε τον Όμιλο Sustainable Beef, προκειμένου να εφαρμόσει βιώσιμες πρακτικές αναγεννητικής κτηνοτροφίας, να συνεργαστεί με παραγωγούς και να ανατρέψει τις ισορροπίες, καθετοποιώντας το κομμάτι της προμήθειας βοδινού κρέατος και κρεατοσκευασμάτων.
Παράλληλα, σχεδιάζει να ανταμείψει τους συνεργαζόμενους παραγωγούς, εφόσον επιτύχουν από αποτελέσματα που θα αποδεικνύουν μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου μέσα από τις εφαρμοζόμενες πρακτικές κτηνοτροφίας. Ο σχετικός στόχος της Lidl UK φθάνει το 28% έως το 2030, συγκριτικά με τα τέλη του 2022.
Η Lidl υποστηρίζει σθεναρά τη δέσμευση για 100% βρετανικό βόειο κρέας και περνά στην εφαρμογή των υψηλών αξιών αναφορικά με τις παραμέτρους σπατάλης νερού και βιώσιμης λειτουργίας κάθε φάρμας εντός του Ηνωμένου Βασιλείου. Ο Όμιλος Sustainable Beef έρχεται να συνοδεύσει την αντίστοιχη επένδυση εκτροφής χοίρων, παραγωγής και επεξεργασίας χοιρινού κρέατος, ύψους 585 εκατ. ευρώ.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter