Ένα ιδιαιτέρως διευρυμένο και ανταγωνιστικό δίκτυο πωλήσεων διαθέτει πλέον η LIDL. Έχοντας επενδύσει σημαντικά κεφάλαια για τη δημιουργία σύγχρονων καταστημάτων, η πολυεθνική αλυσίδα ελέγχει σήμερα ένα σημαντικό αριθμό σημείων πώλησης, τα οποία, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, ως το τέλος του 2002 επρόκειτο να έχουν φθάσει –αν όχι ξεπεράσει– τις 90 εμπορικές μονάδες.

Ένα ιδιαιτέρως διευρυμένο και ανταγωνιστικό δίκτυο πωλήσεων διαθέτει πλέον η LIDL. Έχοντας επενδύσει σημαντικά κεφάλαια για τη δημιουργία σύγχρονων καταστημάτων, η πολυεθνική αλυσίδα ελέγχει σήμερα ένα σημαντικό αριθμό σημείων πώλησης, τα οποία, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, ως το τέλος του 2002 επρόκειτο να έχουν φθάσει –αν όχι ξεπεράσει– τις 90 εμπορικές μονάδες.

Κύκλοι της αγοράς, σχολιάζοντας την επεκτατική πολιτική της LIDL, δήλωσαν χαρακτηριστικά στο «σ.σ.» ότι η εταιρεία επιμένει σε ακριβά projects που αφορούν επενδύσεις και σε περιοχές με περιορισμένη πληθυσμιακή δύναμη. Η αλυσίδα εδραιώθηκε πλέον στις περισσότερες από τις μεγαλύτερες αγορές της χώρας και σε πόλεις με σχετικά μικρό αριθμό κατοίκων, έχοντας ουσιαστικά πετύχει τη δημιουργία ενός ιδιαιτέρως διευρυμένου δικτύου καταστημάτων. Είναι χαρακτηριστικό ότι φέτος η LIDL προγραμμάτισε και εγκαινίασε περί τις 17 με 18 νέες εμπορικές μονάδες.

Οι ίδιοι κύκλοι, αναφερόμενοι στις πωλήσεις της αλυσίδας, εκτιμούν ότι φέτος θα διαμορφωθούν στα επίπεδα των 220 εκατ. ευρώ έναντι περίπου 190 εκατ. ευρώ που ήταν ο τζίρος της κατά το 2001. Όπως υπογραμμίζουν, τη σημαντική εξέλιξη των πωλήσεών της σε μεγάλο βαθμό την οφείλει στα έσοδα που εξασφαλίζει από τα τμήματα bazaar, αλλά και στην πρόσφατη ανάπτυξή της στα φρέσκα φρούτα και λαχανικά.