Νέους στόχους για την αύξηση των πωλήσεων plant-based πρωτεϊνών και προϊόντων ολικής άλεσης στη Γερμανία ανακοίνωσε η Lidl, στο πλαίσιο της στρατηγικής Planetary Health Diet. Ειδικότερα, η Lidl Γερμανίας φιλοδοξεί να αυξήσει το ποσοστό των plant-based πρωτεϊνών έναντι των πωλήσεων ζωικών πρωτεϊνών στο 20% έως το 2030, περιλαμβάνοντας σε αυτό το ποσοστό όσπρια, ξηρούς καρπούς, σπόρους, καθώς και vegan εναλλακτικές έναντι του κρέατος, του ψαριού και των αυγών.
Στο πλαίσιο της υλοποίησης αυτής της στρατηγικής, η Lidl προχώρησε το 2023 σε προσαρμογή των τιμών της ως προς τα vegan εναλλακτικά προϊόντα και, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της ProVeg, είναι η μόνη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στη Γερμανία που παρέχει ένα «καλάθι» plant-based προϊόντων που είναι φθηνότερα από τα αντίστοιχα ζωικά. Όσον αφορά στα σιτηρά, έως το 2030 η Lidl Γερμανίας επιδιώκει να αυξήσει το ποσοστό των πωλήσεων προϊόντων ολικής άλεσης επί του συνόλου των σιτηρών που πωλεί στο 20%, με έτος βάσης το 2023.
Προς τον στόχο αυτό, ήδη η αλυσίδα αυξάνει τις επιλογές ολικής άλεσης που διαθέτει, έχοντας θέσει ως στόχο έως το 2030 να παρέχει τουλάχιστον μία εναλλακτική ολικής άλεσης για κάθε σχετική προϊοντική κατηγορία. «Η Lidl είναι η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που δημιουργεί διαφάνεια σε όλες τις κατηγορίες τροφίμων στα καταστήματά της και στις 31 χώρες όπου δραστηριοποιείται», αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporte