Κάνοντας μια εξαίρεση στην πολιτική χαμηλού προφίλ που ακολουθεί η Lidl διεθνώς, ο Ronny Gottschlich, εδώ και τρία χρόνια γενικός διευθυντής της αλυσίδας στη Μ. Βρετανία, μίλησε σε βρετανική εφημερίδα και κλαδικό περιοδικό για τη στρατηγική της εταιρείας στη χώρα και γενικότερα για το βρετανικό λιανεμπόριο.

Αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην άνοδο των πωλήσεων της Lidl κατά 13,8% και της Aldi κατά 31,1%, καθώς και στην πτώση πωλήσεων των τεσσάρων μεγάλων αλυσίδων της χώρας, υποστηρίζοντας πως ο κλάδος μπαίνει σε μια νέα εποχή, όπου ένας συνεχώς αυξανόμενος αριθμός καταναλωτών προσελκύεται από τις εκπτωτικές αλυσίδες και στρέφει την πλάτη του στα κλασικά σούπερ μάρκετ. «Βέβαια», τόνισε «ο χρόνος που απαιτείται για να πραγματοποιηθεί αυτή η στροφή διαφέρει από χώρα σε χώρα.

Μπορεί να χρειαστούν 5, 10 ή και 20 χρόνια. Ανεξάρτητα όμως από το χρονικό διάστημα, οι καταναλωτές κατανοούν αυτό που έχουν ήδη αντιληφθεί σε χώρες όπως η Γαλλία, η Ιταλία ή η Ισπανία, ότι, δηλαδή, η Lidl λειτουργεί βάσει ενός συστήματος που δεν επιτρέπει «έκπτωση» στην ποιότητα». Έχει σημασία, επίσης, η δήλωση του Gottschlich πως η στροφή προς τα εκπτωτικά καταστήματα δεν πρόκειται να επηρεατεί από μια μελλοντική ανάκαμψη της οικονομίας.

Η Lidl προγραμματίζει τη λειτουργία 30 με 40 καταστημάτων τον χρόνο, έχοντας την υποστήριξη της γερμανικής μητρικής εταιρείας. Φέτος θα επενδύσει 170 εκατ. λίρες σε νέα καταστήματα και στην εγκατάσταση αρτοποιείων σε όλα της τα καταστήματα. Το 2014, το προς επένδυση κεφάλαιο θα ανέλθει σε 220 εκατ. λίρες, και το 2015 σε 300 εκατ. λίρες Αγγλίας.