Η Lidl διοργάνωσε εκδήλωση με την Unicef Ελλάδος, όπου παρουσίασε τους πυλώνες του προγράμματος «Μαζί στη βία κατά των παιδιών», με το οποίο οι δύο οργανισμοί θα συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της βίας κατά των παιδιών και της έμφυλης βίας. Στην ίδια εκδήλωση παρουσιάστηκε για πρώτη φορά η διαδικτυακή εφαρμογή Play Safe, ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι για το cyberbullying, που αποσκοπεί την ευαισθητοποίηση των νέων άνω των 14 ετών σχετικά με τη βία και την παρενόχληση με ψηφιακά μέσα. Εξάλλου, η Lidl προχώρησε στην οικονομική υποστήριξη του προσωπικού της, μέσω χορήγησης διατακτικών σίτισης ύψους 500 χιλ. ευρώ, με την οποία ολοκληρώνει την υλοποίηση ενός πακέτου μισθολογικών αυξήσεων και επιπρόσθετων παροχών, συνολικού ύψους 6,7 εκατ. ευρώ, που ανακοινώθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο. Επιπλέον, η εταιρεία γιόρτασε τα εκατό χρόνια της Disney με 16 συλλεκτικές ξύλινες φιγούρες για παιδιά (Disney Stacks). Στο πλαίσιο αυτό, μεταξύ 5 Οκτωβρίου και 15 Νοεμβρίου με κάθε αγορά 30 ευρώ οι πελάτες των Lidl μπορούν να αποκτούν δωρεάν από το ταμείο μία συλλεκτική φιγούρα Disney Stacks και να ολοκληρώσουν την εμπειρία συλλογής, κάνοντας δικό τους το σχετικό συλλεκτικό άλμπουμ στην τιμή των 4,99 ευρώ, αλλά και να αποκτήσουν τέσσερα διαφορετικά λούτρινα τσαντάκια Disney. Επίσης, το Lidl Plus δίνει την ευκαιρία σε δέκα τυχερούς χρήστες της εφαρμογής να διεκδικήσουν ο καθένας ένα ταξίδι τεσσάρων ατόμων στη Disneyland στο Παρίσι, αξίας 5.000 ευρώ. Έως τις 4 Νοεμβρίου οι χρήστες, που θα σκανάρουν την ψηφιακή τους κάρτα στο ταμείο, θα παίρνουν μία συμμετοχή για κάθε αγορά αξίας 25 ευρώ και άνω. Στέλνοντας τη συμμετοχή τους μέσω της εφαρμογής, μπαίνουν στην κλήρωση για να διεκδικήσουν το ταξίδι.