Περισσότεροι κωδικοί θα βρίσκονται στη διάθεση των online επισκεπτών της Lidl, μετά την εξαγορά της start-up εταιρείας Kochzauber από τη MyToys.de.

 Η εξαγορά οδηγεί στη συμπλήρωση της υφιστάμενης online γκάμας προϊόντων της Lidl στη Γερμανία, με τρόφιμα και μη τρόφιμα, που διανέμονται μέσω του γερμανικού ταχυδρομείου (κρασιά, δώρα, συσκευασμένα τρόφιμα, παιδικά είδη, καλλυντικά, προϊόντα υγιεινής, οικιακής χρήσης και είδη για κατοικίδια). Η εξαγορά επιτρέπει στην εκπτωτική αλυσίδα την ισχυροποίηση της παρουσίας της στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την παράδοση στο σπίτι φρέσκων προϊόντων που συνοδεύονται από συνταγές. Το concept είναι το ίδιο με αυτό της επίσης γερμανικής start-up εταιρείας, της HelloFresh, που δραστηριοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο και συνεργάζεται με διάφορους e-retailers. Όπως αναφέρει το marketingmagazine.co.uk, η εξαγορά αυτή έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, γιατί επιτρέπει στη Lidl να εισέλθει στον τομέα του διαδικτυακού εμπορίου τροφίμων, και αναρωτιέται κατά πόσο αυτή η κίνηση θα επηρεάσει το μέλλον των Ocado, Amazon Fresh και Hello Fresh. Ήδη το Amazon Fresh, προσφέρει ένα καλάθι τροφίμων σε τιμές κατά 20% χαμηλότερες από την πρωτοπόρο της παράδοσης προϊόντων στο σπίτι Ocado, εντείνοντας τον ανταγωνισμό.