Διαπιστώνοντας πως σημειώνεται μια αύξηση στις πωλήσεις φρέσκων τροφίμων, η εκπτωτική αλυσίδα αποφάσισε την επέκταση των χώρων που αφιερώνει για τη διάθεση των συγκεκριμένων κατηγοριών στις αποθήκες της (κατά κύριο λόγο φρούτα και λαχανικά, προϊόντα ψυγείου και είδη αρτοποιίας).

Σύμφωνα με την πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας, η αύξηση των χώρων ελεγχόμενης θερμοκρασίας θα αυξηθεί στις 8 αποθήκες που διαθέτει στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά 20%, ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει ακόμη περισσότερες σειρές φρέσκων και ψυχόμενων προϊόντων. Παράλληλα, η αλυσίδα προγραμματίζει τη διάθεση επιπλέον χώρων στις δύο νέες της αποθήκες που κατασκευάζονται στο Kent και το Southampton. Η επένδυση στην αποθήκη του Kent θα φθάσει τα 40 εκατ. λίρες και θα ολοκληρωθεί εντός του φθινοπώρου του παρόντος έτους, ενώ η επένδυση στο Southampton στα τέλη του 2015.

Η ανάπτυξη των πωλήσεων των φρέσκων προϊόντων αφορά και στον ανταγωνιστή της, την Aldi, όπως διαπιστώνει σε δήλωσή του και ο Dalton Philips, CEO της Morrisons, ανακοινώνοντας τα πλάνα της δικής του αλυσίδας, που φιλοδοξεί να αποτελέσουν μια δυναμική απάντηση στους discounters-ανταγωνιστές της. Η Lidl, κατάφερε να διατηρήσει το υψηλό της μερίδιο (3,2%) στην αγορά με αύξηση πωλήσεων κατά 16,5% σε 12μηνη βάση (έως 2 Μαρτίου, Kantar Worlpanel).