Αρνητικό πληθωρισμό για 7ο συνεχόμενο μήνα πέτυχε η Lidl Ελλάς, με τις τιμές της να είναι μειωμένες κατά μέσο όρο κατά -3,1% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.
Στις εσωτερικές μετρήσεις της εταιρείας παρατηρούνται σαφείς ενδείξεις αποκλιμάκωσης του εσωτερικού πληθωρισμού, ο οποίος κινείται στο -3%.
Η επιτυχία αυτή ήρθε ως αποτέλεσμα ενός ολοκληρωμένου πλάνου ενεργειών της Lidl Ελλάς με στόχο τη μείωση του κόστους και τη συνεχή βελτίωση και υποστήριξη των πελατών της. Χωρίς να επαναπαύεται στις θεσμικές πρωτοβουλίες, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να στηρίζει τους καταναλωτές με την επέκταση της πρωτοβουλίας «Μόνιμη Μείωση Τιμής», που αφορά στη μείωση τιμής κατά τουλάχιστον -5% σε τουλάχιστον 80 προϊόντα.
Από τον Μάιο του 2023, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε μειώσεις τιμών έως και -37% σε περισσότερα από 330 προϊόντα, επιτυγχάνοντας μόνιμα ανταγωνιστικές τιμές.
Η Lidl Ελλάς ήταν η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που προσέφερε το γάλα ιδιωτικής ετικέτας με σταθερή τιμή 0,99 ευρώ, και προϊόντα στο ράφι με τιμή 1 ευρώ.
Επίσης, μέσω του προγράμματος πιστότητας Lidl Plus, οι πελάτες επωφελούνται καθημερινά από μοναδικές προσφορές, εξοικονομώντας έως και 1.000 ευρώ τον χρόνο.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter