Τα δύο νέα προϊόντα Dubai Chocolate και Dubai Dream ήρθαν «για να μείνουν» στα ράφια της αλυσίδας ως μόνιμοι κωδικοί του Ζαχαροπλαστείου της Lidl Ελλάς. Τα εν λόγω προϊόντα είναι διαθέσιμα σε όλα τα καταστήματα της εταιρείας πανελλαδικά και καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Η ελληνική «πρωτιά»
Η Lidl Ελλάς ξεχώρισε στο διεθνές δίκτυο του ομίλου, καθώς είναι η πρώτη χώρα που παρουσίασε τα συγκεκριμένα προϊόντα ως μόνιμο κωδικό με ιδιωτική ετικέτα (Confiserie Firenze), σύμφωνα με δήλωση της Ελένης Σαββίδου, corporate and external communications manager της Lidl Hellas, στο FOODReporter. Η επιτυχία αυτή οφείλεται, όπως υπογραμμίζει η ίδια, στην άμεση και αποδοτική συνεργασία με τον Έλληνα προμηθευτή που τα παράγει. «Κατορθώσαμε να φέρουμε τα προϊόντα αυτά στα ράφια μας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, από την αρχική ιδέα μέχρι την εκτέλεση», ανέφερε. Απαντώντας σε ερώτηση για τα best-sellers του Ζαχαροπλαστείου, η Lidl Hellas επισημαίνει ότι με σύνολο 18 κωδικών, ο συγκεκριμένος τομέας έχει αναδειχθεί σε «Best Seller γωνιά» των καταστημάτων της.
Το προφιτερόλ παραμένει σταθερά πρώτο στην προτίμηση των πελατών όλο τον χρόνο, ωστόσο οι νέες Dubai Chocolate και Dubai Dream έχουν ήδη φέρει νέα δεδομένα, κατακτώντας την κορυφή των επιλογών των καταναλωτών. Η στρατηγική της Lidl Ελλάς διαμορφώνεται μέσα από στενή παρακολούθηση των τάσεων της βιομηχανίας τροφίμων. «Η αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα με κελυφωτό φιστίκι ήταν η πυξίδα για τη δημιουργία των επόμενων κωδικών μας», τονίζει η κ. Σαββίδου. Με την είσοδο των νέων κωδικών, η Lidl Ελλάς ενισχύει την καινοτομία στο Ζαχαροπλαστείο της, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της να ανταποκρίνεται δυναμικά στις προτιμήσεις και τις απαιτήσεις των καταναλωτών.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter