Δυναμικό «παρών» στα PR Awards έδωσε και φέτος η Lidl Ελλάς, κατακτώντας συνολικά πέντε βραβεία για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων που αναδεικνύουν τη δημιουργικότητα και τον κοινωνικό αντίκτυπο που επιτυγχάνεται μέσα από τις ενέργειες επικοινωνίας της.

Τα PR Awards της BOUSSIAS Events διοργανώνονται τα τελευταία τρία χρόνια με στόχο την αναγνώριση των κορυφαίων επαγγελματιών και των καινοτόμων έργων στον χώρο των δημοσίων σχέσεων στη χώρα. Αναλυτικά:

  • Gold στην κατηγορία “Diversity & Inclusion” για τη συμμετοχή της Lidl Ελλάς στο Athens Pride 2023, που αποτέλεσε την αφορμή για ένα σύνολο εσωτερικών δράσεων, ενισχύοντας τη συμπερίληψη.
  • Gold στην κατηγορία “Website/Microsite” για τη δημιουργία tailormade microsite σε συνεργασία με το Πρώτο Θέμα με στόχο την ανάδειξη του προγράμματος Plastic Free Greece της Lidl Ελλάς μέσα από longform άρθρα και προώθηση στα social media.
  • Gold στην κατηγορία “Film & Video” για τη δημιουργία σειράς βίντεο υψηλών προδιαγραφών, αφιερωμένων στις δράσεις περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος Plastic Free Greece που υλοποιήθηκε για 4η χρονιά με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης.
  • Silver στην κατηγορία “Internal Communications & Employee Engagement” για την ανταπόκριση της στις αλλαγές των κυκλοφοριακών συνθηκών που επέφεραν τα έργα του Fly Over, με άμεση ενίσχυση της πολιτικής τηλεργασίας.
  • Bronze στην κατηγορία “Media Relations” για τη διοργάνωση δημοσιογραφικού ταξιδιού γευστικής γνωριμίας στην Κρήτη με στόχο την εδραίωση συνεργασιών της Lidl Ελλάς με τοπικούς προμηθευτές.

Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter