Με μια νέα διαφημιστική καμπάνια για την ανανεωμένη σειρά νηστίσιμων προϊόντων της υποδέχθηκε η Lidl Ελλάς τη Σαρακοστή. Από την έναρξη της περιόδου της νηστείας η εταιρεία παρουσίασε την εμπλουτισμένη γκάμα της στην σειρά προϊόντων «Νηστίσιμα», με περισσότερες από 120 γεύσεις σε ανανεωμένες συσκευασίες. Η νέα καμπάνια αναδεικνύει τις νηστίσιμες γεύσεις της ελληνικής παράδοσης, που είναι συμβατές με τις σύγχρονες διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων. Εξελίσσεται στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και υποστηρίζεται με αφίσες και διαφημιστικά φυλλάδια στα καταστήματα της αλυσίδας.