Η Lidl Ελλάς ενισχύει τη στρατηγική της στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης (AI), εισάγοντας καινοτόμες λειτουργίες στην εφαρμογή Lidl Plus. Στόχος της είναι η βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών μέσω εξατομικευμένων προτάσεων.

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα είπε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Lidl Ελλάς, Martin Brandenburger, σε συζήτηση με εκπροσώπους του Τύπου, η νέα AI-driven λειτουργία θα προσφέρει προσωποποιημένα κουπόνια (tailor – made vouchers) και προσφορές, προσαρμοσμένες στις αγοραστικές συνήθειες και προτιμήσεις των χρηστών. Το νέο πλαίσιο λειτουργίας και δυνατοτήτων για την κάρτα Lidl Plus θα ανακοινωθεί την 1η Μαρτίου, με στόχο την εφαρμογή της εντός του 2026.

Παράλληλα, η Lidl Ελλάς συνεχίζει τη στρατηγική της ανάπτυξη, προχωρώντας στη μεταφορά τεσσάρων καταστημάτων και το άνοιγμα δύο νέων σημείων στην Αττική. Επίσης, προγραμματίζεται η επέκταση του καταστήματος στη Χερσόνησο Κρήτης. Η συζήτηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εκδήλωσης (27/2) της αποφοίτησης των σπουδαστών του Β’ κύκλου του προγράμματος Lidl UP: Learn & Work.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter