Η Lidl Ελλάς, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος στις 5 Ιουνίου ανακοίνωσε ότι στόχος της είναι μέχρι το 2025 η μείωση της χρήσης πλαστικού κατά 20%. Συμμετείχε δε στη δράση του μητρικού ομίλου, Schwarz, όπου περίπου 3.000 άνθρωποι από δέκα χώρες απομάκρυναν πέρυσι συνολικά είκοσι τόνους αποβλήτων από τον Δούναβη, στο πλαίσιο της εκστρατείας καθαρισμού ποταμών «River Cleanup Collective-Together for Cleaner Rivers @Danube». Επιπλέον, έχει δεσμευτεί στον πυλώνα «Διατήρηση των πόρων» με την ολοκληρωμένη διεθνή στρατηγική βιωσιμότητας «Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο», που περιλαμβάνει τη βιώσιμη χρήση των πρώτων υλών, του γλυκού νερού και τη μείωση της σπατάλης τροφίμων. Επίσης, η Lidl Ελλάς στηρίζει την ένωση «Μαζί για το Παιδί» ως διακεκριμένος χορηγός του Νο Finish Line Athens, που διοργανώθηκε φέτος για δεύτερη συνεχή χρονιά από τις 10 έως τις 14 Μαΐου στην Αγορά Καλατράβα του ΟΑΚΑ. Στο φετινό No Finish Line Athens συμμετείχαν περισσότερα από 8.000 άτομα και 105 ομάδες, μεταξύ των οποίων και εργαζόμενοι της Lidl Ελλάς.