Και τα πρόσφατα δημοσιευμένα στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2014 στο Ηνωμένο Βασίλειο έδειξαν απώλεια μεριδίων για Tesco και Morrisons, σε αντίθεση με την αύξηση των μεριδίων των γερμανικής προέλευσης εκπτωτικών αλυσίδων Aldi και Lidl, των οποίων οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 35.9% και 22.7% αντίστοιχα.

Η εξεταζόμενη περίοδος χαρακτηρίζεται ως μια από τις χειρότερες σε πωλήσεις στη βρετανική αγορά, στα τελευταία 11 χρόνια. Στο 12μηνο (έως 25 Μαΐου), σύμφωνα με στοιχεία της Kantar (Kantar Worldpanel), η Tesco είχε μειωμένες πωλήσεις κατά 3,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ η μείωση της Morrisons ήταν 3,9%. Το μερίδιο της Tesco έπεσε στο 29% από 30,5% και της Morrisons στο 10,9% από 11,6%. Η Morrisons, που έχει πληγεί περισσότερο από την… επέλαση των εκπτωτικών αλυσίδων, έχει ανακοινώσει πώς θα επενδύσει ένα δισ. λίρες σε διάστημα τριετίας, σε μειώσεις τιμών και επενδύσεις στα καταστήματά της, ώστε να κερδίσει ξανά τους χαμένους πελάτες της.Αξίζει να σημειωθεί πως την ίδια περίοδο η Waitrose, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας, ευρύχωρα καταστήματα και ξεχωριστές υπηρεσίες στους πελάτες της, αύξησε το μερίδιό της από 4,9% σε 5,1%.