Με κύριο στόχο την ανάδειξη και προώθηση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας Νώμα συμμετείχε η Lidl στο φετινό γαστρονομικό event Taste of Athens. Κάθε εστιατόριο προσέφερε στους επισκέπτες του τρεις με τέσσερις αγαπημένους κωδικούς, με κοινό χαρακτηριστικό τη χρήση των ποιοτικών προϊόντων της σειράς Νώμα από τη Lidl στις συνταγές τους.

Όπως έχει μάθει το FOODReporter, η Lidl επιδιώκει να αυξήσει σταδιακά τους κωδικούς Νώμα από τους 70 στους 120, σε όλους τους κλάδους εστίασης και σίτισης τροφίμων.

Επιπλέον, σκοπός της εταιρείας είναι να επεκταθεί και σε άλλες αγορές του κλάδου τροφίμων, όπου υπάρχουν παραδοσιακά προϊόντα από Έλληνες παραγωγούς, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι τα προϊόντα της σειράς είναι Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης, Γεωγραφικής Ένδειξης ή απλά παραδοσιακά προϊόντα. Ενδεικτικά, κάποιοι από τους αγαπημένους κωδικούς των καταναλωτών είναι το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο Χανίων Κρήτης, η ρίγανη Θεσσαλίας, οι σαρδέλες Αιγαίου, το παξιμάδι με τέσσερα δημητριακά και χαρούπι και η φέτα ΠΟΠ η οποία παράγεται στην Χαλκιδική.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter