Η Lidl Ελλάς συμπληρώνει φέτος 25 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Ελλάδα. Με σλόγκαν «Το Lidl στα καλύτερά του», η εταιρεία αποδεικνύει την προσήλωσή της να κοιτάζει μπροστά και να εξελίσσεται.

Συστήνει τη νέα, επετειακή 360º επικοινωνιακή της καμπάνια, αναδεικνύοντας τις ενέργειες που έχει πραγματοποιήσει με επίκεντρο τους Έλληνες καταναλωτές, τη στήριξη των Ελλήνων προμηθευτών, τη συνεχή υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας, αλλά και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Προγραμματίζει ενέργειες για καταναλωτές μέχρι το τέλος Οκτωβρίου.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter