Τη νέα της στρατηγική, με την ονομασία Leading Together, παρουσίασε η Ahold Delhaize σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη στα μέσα Νοεμβρίου.

Στην ίδια εκδήλωση, από τον president και CEO του ομίλου, Frans Muller, ανακοινώθηκαν οι σημαντικότεροι στόχοι της. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά την online δραστηριότητα, στόχος είναι ο διπλασιασμός των καθαρών πωλήσεων έως το 2021, στο ποσό των 7 δισ. ευρώ. Για την αμερικανική αγορά, ο στόχος είναι 30% αύξηση των σχετικών πωλήσεων έως το 2020, μέσω του Peapod, της θυγατρικής πλατφόρμας online παραγγελιών του ομίλου.

Στην Ευρώπη, ο όμιλος στοχεύει στον διπλασιασμό της συμμετοχής των ηλεκτρονικών πωλήσεων στο σύνολο του κύκλου εργασιών, ήτοι στο 15% έως το 2021. Ενδιαφέρον έχει η αναφορά στην επικέντρωση των τεχνολογικών εφαρμογών στη δημιουργία ξεχωριστής αγοραστικής εμπειρίας για τους πελάτες και στην αύξηση των αποτελεσμάτων.