Μιλώντας ειδικότερα για την καινοτομία που φέρνει το προϊόν στην αγορά μάς είπαν: “Τα Lay’s, η Νο 1 μάρκα τσιπς στην Ελλάδα, λανσάρουν τα νέα Lay’s Στο Πιάτο, τις έτοιμες συσκευασμένες τηγανητές πατάτες, κομμένες όπως αυτές που φτιάχνουμε στο σπίτι. Αποτελούν έτσι μια εύκολη επιλογή για τους σύγχρονους πολυάσχολους καταναλωτές, που μπορούν πλέον να συμπληρώνουν απολαυστικά τα καθημερινά τους  γεύματα χωρίς την ανάγκη προετοιμασίας και τηγανίσματος.  Προσφέρουν δηλαδή “Στο Πιάτο” μια γευστική λύση στη στιγμή, αφού, εκτός από κρύα μπορούν και να καταναλωθούν και ζεστά (ζεσταίνονται στον φούρνο στους 180οC για τρία λεπτά).

Η ευκολία κατανάλωσης δεν είναι, ωστόσο, το μοναδικό τους πλεονέκτημα. Τηγανίζονται υπό κενό σε χαμηλότερη θερμοκρασία από τα συνηθισμένα πατατάκια κι έτσι διατηρούν τα θρεπτικά τους συστατικά και τη γεύση τους. Επίσης, η χρήση ηλιελαίου χαμηλής περιεκτικότητας σε ελαϊκό οξύ επιτρέπει στο τελικό προϊόν να έχει χαμηλότερη περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά.

‘Οσοι καταναλωτές τα δοκίμασαν εξέφρασαν την επιθυμία να τα εντάξουν στο ρεπερτόριό τους, γεγονός που επιβεβαιώθηκε και από την πολύ καλή αποδοχή τους κατά τη δοκιμαστική τοποθέτησή τους σε επιλεγμένα σούπερ μάρκετ από την αρχή του 2007. Ενδεικτικό της μεγάλης καινοτομίας που εισάγουν στην αγορά είναι και το γεγονός ότι αξιολογήθηκαν από το περιοδικό Marketing Week ως ένα από τα 10 καλύτερα προϊόντα για το 2007, χωρίς να έχουν πανελλαδική διανομή και διαφημιστική υποστήριξη.

Το νέο προϊόν έχει ήδη αρχίσει να τοποθετείται σε μικρά σημεία αλλά και σε σούπερ μάρκετ σε όλη την Ελλάδα και θα υποστηριχθεί τηλεοπτικά με ειδικό διαφημιστικό σποτ. Η υποστήριξη θα συμπληρωθεί με έντυπη και υπαίθρια διαφήμιση, ενώ την ίδια περίοδο θα πραγματοποιούνται εκτεταμένες γευστικές δοκιμές στις μεγαλύτερες αίθουσες σούπερ μάρκετ της χώρας, με στόχο την εκπαίδευση των καταναλωτών στη σωστή προετοιμασία και κατανάλωση του προϊόντος. Η νέα αυτή πρόταση έρχεται να  δημιουργήσει μια νέα κατηγορία, αυτή της έτοιμης συσκευασμένης τηγανητής πατάτας, δίνοντας έτσι νέες επιλογές στους καταναλωτές αλλά και στο σύγχρονο λιανεμπόριο”.