«Λανσάρισμα-σταθμό» που αναμένεται να φέρει ανάπτυξη όχι μόνο σε επίπεδο brand, αλλά και στο επίπεδο της κατηγορίας της σοκολάτας, χαρακτήρισε τη νέα σειρά της Lacta, Lacta Nuts, η Βασίλεια Λεώνη, Marketing Manager Confectionery Mondelēz Greece & Cyprus, μιλώντας στο FOODReporter.

Όπως εξήγησε η κ. Λεώνη, το λανσάρισμα αυτό συμβαδίζει με τις καταναλωτικές τάσεις, συνδύαζοντας την αγαπημένη προτίμηση των καταναλωτών στη χώρα μας για τους ξηρούς καρπούς με τη σοκολάτα γάλακτος Lacta σε δύο γεύσεις (με ολόκληρα αμύγδαλα και φουντούκια), δημιουργώντας ένα έντονο contrast υφών και γεύσεων. Μάλιστα, η ίδια επεσήμανε πως τα πρώτα σημάδια από καταναλωτές και πελάτες είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικά και δήλωσε αισιόδοξη ότι η απήχηση αυτή θα κορυφωθεί με το δυνατό πλάνο υποστήριξης της Mondelēz σε όλα τα μέσα, όπως τηλεόραση, digital και υπαίθρια διαφήμιση.

Βασίλεια Λεώνη, Marketing Manager Confectionery, Mondelēz Greece & Cyprus

Ο ρόλος της καινοτομίας
H κ. Λεωνή στάθηκε ακόμα στο ρόλο της καινοτομίας γενικότερα για το brand Lacta, υπενθυμίζοντας τη μακρά παράδοση που διαθέτει με καινοτόμα λανσαρίσματα πρωτότυπων γευστικών συνδυασμών και ποικιλιών και σημειώνοντας: «Η καινοτομία αποτελεί τη βάση της φιλοσοφίας της μάρκας, όχι μόνο ως προϊοντική προσέγγιση, αλλά και ως επικοινωνιακή. Η Lacta χαρακτηρίζεται πάνω από όλα για την πρωτοπορία της στον χώρο της επικοινωνίας ως προς το τι και πώς επικοινωνεί (τεχνολογία, πλατφόρμες, assets, θεματολογία). Πλέον, χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν το first mover’s advantage σε DΕI θεματολογία και φυσικά το γεγονός ότι η Lacta ήταν το πρώτο ελληνικό brand που χρησιμοποίησε με ρηξικέλευθο τρόπο την AI τεχνολογία, ενισχύοντας την προσωποποιημένη έκφραση της Αγάπης (AI Love You καμπάνια)».

Όμως κατά την ίδια, το ουσιαστικότερο επίτευγμα της Lacta είναι ότι έχει καταφέρει να αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα lovebrands για τους Έλληνες καταναλωτές, ποντάροντας στην έννοια της αγάπης.

«Ακόμη και σε περιστάσεις καθημερινής πίεσης ή κάτω από αντίξοες συνθήκες, η αγάπη θα πρέπει πάντα να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο αποτελώντας κινητήριο δύναμη και έμπνευση στην καθημερινότητά μας. Και αυτό ακριβώς κάνει η Lacta, μας εμπνέει να μοιραζόμαστε απλόχερα την αγάπη μακριά από συμβιβασμούς, προσφέροντας γλυκύτητα στην καθημερινότητα όλων μας, καθώς η ίδια η Lacta είναι “το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μας”», σημείωσε.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter