Η La Meat Maison, κορυφαίος διανομέας προϊόντων υψηλής ποιότητας προϊόντων κρέατος, ανακοίνωσε χθες τη Δευτέρα μια στρατηγική αναδιάρθρωση με στόχο να επικεντρωθεί αποκλειστικά στη χονδρική πώληση. Αυτή η μεταμόρφωση θα επιτρέψει στην La Meat Maison να εστιάσει στην άριστη εξυπηρέτηση των συνεργατών της σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, τη Μέση Ανατολή και την Ελλάδα.

Η La Meat Maison συνεχίζει να ανεβάζει τον πήχη στη διανομή κρέατος με ένα ισχυρό και ευρύ χαρτοφυλάκιο. Η ιδιωτική παραγωγή Wagyu, γνωστή ως Ultimus X και Ultimus Pure, από την Αυστραλία, αντιπροσωπεύει την κορυφή της ποιότητας και της γεύσης στο βόειο κρέας. Αυτά τα προϊόντα, σε συνδυασμό με τις απευθείας εισαγωγές από την Ιαπωνία -συμπεριλαμβανομένου του διάσημου Akune Gold – τοποθετούν την La Meat Maison στην αιχμή του κλάδου.

Ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος του διακεκριμένου Stone Axe Wagyu από την Αυστραλία και του Artik Beef, ενός Black Angus από την Αργεντινή, καθώς και ως ένας από τους αντιπροσώπους του διάσημου Αμερικανικού Black Angus, Creekstone στην Ελλάδα, η La Meat Maison είναι αφοσιωμένη στο να προσφέρει στους πελάτες της μόνο τα υψηλότερης ποιότητας κρέατα, συμπεριλαμβανομένης και μιας ευρείας γκάμας προϊόντων βοδινού, αρνιού, χοιρινού, Ιβηρικού και μοσχαρίσιου κρέατος, εξασφαλίζοντας έτσι μια ολοκληρωμένη επιλογή για όλες τις ανάγκες πελατών χονδρικής.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter