«Παρουσιάζουμε στο Oenorama όλο μας το portfolio: 3 λευκά κρασιά, 2 ροζέ. Πλέον έχουν κυκλοφορήσει όλες μας οι σοδειές του 2023, οπότε ο κόσμος ανυπομονεί να δοκιμάσει κάποια από αυτά τα κρασιά τα οποία είχαν εξαντληθεί από την αγορά τους τελευταίους μήνες» ανέφερε στο FOODReporter ο Χρόνης Λαλάς, marketing executive στο Κτήμα Παυλίδη (Ktima Pavlidis), στο πλαίσιο της 30ης έκθεσης οίνου “Oenorama”, όπου έλαβε χώρα από τις 2 έως τις 4 Μαρτίου 2024 στο Ζάππειο Μέγαρο. Το οινοποιείο παρουσίασε στη γνωστή έκθεση οίνου και τα τέσσερα ερυθρά κρασιά που διαθέτει στην αγορά.

Αναφορικά, το Κτήμα Παυλίδη βρίσκεται στα Κοκκινόγεια Δράμας, στις παρυφές του όρους Φαλακρού, σε πολύ κοντινή απόσταση από το σπήλαιο του Αγγίτη και το χιονοδρομικό κέντρο του Φαλακρού.

«Το 2023 ήταν γενικά μια δύσκολη χρονιά για την παραγωγή από άποψη καιρικών συνθηκών. Παρόλα αυτά, στη Βόρεια Ελλάδα δεν υπήρχαν μεγάλες δυσκολίες, όπως παρουσιάστηκαν στη Νότια Ελλάδα και κάποια νησιά. Είχαμε μια μικρή ποσότητα μείωσης παραγωγής λόγω καιρού, αλλά αυτό δεν μας επηρέασε ιδιαιτέρως, διότι εμείς ρίχνουμε μέρος της ποσότητας κάτω από τον αμπελώνα, δηλαδή διατηρούμε χαμηλές θερμαντικές αποδόσεις, ώστε τα σταφύλια που μένουν να έχουν μεγαλύτερη συγκέντρωση και πιο πλούσια αρώματα» επεσήμανε μεταξύ άλλων, ο κ. Λάλας, συμπληρώνοντας ότι ουσιαστικά, σε ένα κομμάτι της παραγωγής του Ktima Pavlidis αυτή η διαδικασία έγινε με φυσικό τρόπο λόγω των καιρικών συνθηκών.

Αναφορικά με την τοποθέτηση των κρασιών του οινοποιείου στο ράφι του οργανωμένου λιανεμπορίου στην Ελλάδα, ο κ. Λαλάς δήλωσε ότι είναι ήδη διαθέσιμα στις μεγάλες αλυσίδες και σε ενημερωμένες κάβες.

Αξιοσημείωτο δε, ότι το Ktima Pavlidis προχώρησε πρόσφατα σε σημαντικές επενδύσεις. «Επενδύουμε σε οινολογικό εξοπλισμό. Έχουμε αγοράσει νέες δρύινες δεξαμενές και κεραμικούς αμφορείς, και έτσι πειραματιζόμαστε και με το κομμάτι της οινοποίησης.

Επιπλέον, έχουν γίνει στον αμπελώνα μας και νέες φυτεύσεις οι οποίες θέλουν περίπου τρία με πέντε χρόνια μέχρι να αποδώσουν» δήλωσε στο FOODReporter ο Χρόνης Λαλάς. Επίσης, αυτήν την στιγμή δημιουργούνται νέες κτιριακές εγκαταστάσεις οι οποίες προβλέπεται να ολοκληρωθούν μέσα στην επόμενη διετία. «Οι επενδύσεις μας κυμαίνονται άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ» επεσήμανε ο ίδιος.

Πιο «συνειδητοποιημένος» ο καταναλωτής στις προτιμήσεις του
Όσον αφορά στις καταναλωτικές τάσεις, ο κ. Λαλάς ανέφερε: «Μετά από τα 30 χρόνια Oenorama, παρατηρούμε ότι πλέον – ιδίως ο νέος κόσμος – έρχεται πιο συνειδητοποιημένος», συμπληρώνοντας ο ίδιος ότι ο κόσμος, είτε μέσω των εκθέσεων οίνου, είτε μέσω της δουλειάς των οινοποιείων, σταδιακά μαθαίνει και πηγαίνει πιο στοχευμένα σε αυτά.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter