Μια νέα σειρά προϊόντων θαλασσινών ιδιωτικής ετικέτας (σολομός, καλαμάρια κ.ά. ) που προέρχονται από βιώσιμες πηγές, παρουσίασε η αμερικανική αλυσίδα Kroger, με φρέσκα γεύματα που προετοιμάζονται σε λίγα μόλις λεπτά στο φούρνο, στο φούρνο μικροκυμάτων και στη φριτέζα. Οι εν λόγω προτάσεις γευμάτων που έχουν επιμεληθεί γνωστοί σεφ, λανσάρονται ως «προσιτές και εύκολες στην προετοιμασία», καθώς «γλιτώνουν» τον καταναλωτή από την ταλαιπωρία της προετοιμασίας τους. Οι Αμερικανοί μαγειρεύουν πλέον περισσότερο στα σπίτια τους, καθώς οι τιμές των τροφίμων στα σούπερ μάρκετ μειώνονται ταχύτερα απ’ ότι οι τιμές στα εστιατόρια, ενισχύοντας έτσι τις πωλήσεις της Kroger και της Walmart. Οι λύσεις γευμάτων με θαλασσινά της Kroger προσφέρονται από τις μάρκες Private Selection, Kroger και Brand and Home Chef και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, μπακαλιάρο Ατλαντικού με σάλτσα τεσσάρων τυριών, σολoμό τύπου Τοσκάνης, κατεψυγμένες μπριζόλες ξιφία και μπακαλιάρο με γλάσο Bourbon.