Η πιο δημοφιλής αλυσίδα σούπερ μάρκετ στις ΗΠΑ από άποψη επισκεψιμότητας (foot traffic) το 2023 ήταν η Kroger, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Placer.ai. Η εταιρεία δημοσιεύει κάθε χρόνο την σχετική μελέτη της, η οποία καταγράφει τη δημοτικότητα των αλυσίδων, τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών, το μερίδιο αγοράς και μια σειρά από πρόσθετα στοιχεία. Σύμφωνα με την εν λόγω μελέτη, η Kroger προσέλκυσε το 18,8% των καταναλωτών, το μεγαλύτερο ποσοστό ανάμεσα στις δέκα πιο πολυσύχναστες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας. Δεύτερη ήταν η αλυσίδα Publix, με ποσοστό 17%, τρίτη η Safeway (Albertsons) με 10,5% και τέταρτη η Aldi με 9,4%. Η Walmart ήρθε έκτη με ποσοστό 8,1%. Σύμφωνα με τους αναλυτές, η Kroger έχει επωφεληθεί από τους καταναλωτές που αναζητούν πιο οικονομικές επιλογές εν μέσω επίμονου πληθωρισμού και στρέφονται στις μάρκες των καταστημάτων της. Σύμφωνα με την έκθεση, οι πελάτες της Kroger έχουν μέσο εισόδημα 67.300 δολάρια τη στιγμή που ο μέσος μισθός είναι 69.500 δολάρια. Το μέσο εισόδημα των πελατών των σούπερ μάρκετ μειώθηκε το 2023 σε 73.800 δολάρια έναντι 74.100 δολαρίων το 2022 και 76.200 δολαρίων το 2019. Το ποσοστό των λεγόμενων ευημερούντων οικογενειών, το οποίο περιλαμβάνει εύπορες οικογένειες και ζευγάρια μέσης ηλικίας, υποχώρησε επίσης στο 6,8% έναντι 7,2% το 2019. Η κατηγορία των εργένηδων και των νεότερων αγοραστών αυξήθηκε την ίδια περίοδο, εκτινάσσοντας το ποσοστό της κατηγορίας στο 10,5% το 2023 έναντι 9,6% το 2019.