Παναγιώτης Τσινάβος, πρόεδρος & CEO, Κρι-Κρι
Σχεδόν όλο τον τζίρο του 2023 «ισοφάρισε» στους πρώτους εννέα μήνες του 2024 η Κρι-Κρι, οδεύοντας προς νέο ρεκόρ πωλήσεων φέτος.
Ειδικότερα, η Κρι-Κρι έκλεισε το εννεάμηνο του 2024 με κύκλο εργασιών 207,48 εκατ. ευρώ, έναντι 176,67 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2023 (+17,4%), ενώ το 2023 είχε κλείσει με τζίρο 216,33 εκατ. ευρώ.
Αυξημένα ήταν και τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA), που ανήλθαν σε 43,72 εκατ. ευρώ, έναντι 41,54 εκατ. στο εννεάμηνο του 2023, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 36,36 εκατ. ευρώ, έναντι 30,19 εκατ. το εννεάμηνο 2023.
Γιαούρτι: Αύξηση σε αξία και όγκο
Στον κλάδο γιαουρτιού, οι πωλήσεις της Κρι-Κρι αυξήθηκαν κατά 16,3% σε αξία και κατά 19,7% σε όγκο, ενώ ειδικά στο εξωτερικό οι πωλήσεις γιαουρτιού παρουσιάζουν ανάπτυξη 29,9%, ξεπερνώντας τα 98 εκατ. ευρώ, ενώ στην ελληνική αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 59,6 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση 0,8% σε αξία, αλλά αύξηση +5,4% σε όγκο, λόγω της μείωσης των τιμών. Στον κλάδο του παγωτού, στην εγχώρια αγορά οι πωλήσεις εμφανίζουν αύξηση 16,7%, χάρη και στις ευνοϊκές καιρικές συνθήκες. Το μερίδιο αγοράς των παγωτών Κρι-Κρι αυξήθηκε κατά 0,1% σε αξία (14%) και μειώθηκε κατά 1,2% σε όγκο (11,7%), σύμφωνα με στοιχείο που επικαλείται η εισηγμένη.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter