Σταθούλα Χατζή, PL development manager - Μιχάλης Κορωνάκης, export area sales manager, Κρι Κρι
Η Κρι Κρι, σύμφωνα με τη Σταθούλα Χατζή, PL Development Manager της εταιρείας, επικεντρώνεται στην παρουσίαση του νέου προϊόντος Kρι Kρι Greek Yogurt High Protein στην έκθεση SIAL, ανταποκρινόμενη στη συνεχιζόμενη παγκόσμια τάση για υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. Το νέο γιαούρτι, σε κυπελάκι των 190 γραμμαρίων, περιέχει 22 γραμμάρια φυσικής πρωτεΐνης, η οποία προέρχεται από τη διαδικασία στραγγίσματος που χρησιμοποιεί η Κρι Κρι, χωρίς προσθήκες πρωτεϊνών. Η καινοτομία αυτή ξεχωρίζει καθώς πολλαπλές εταιρείες ακολουθούν την τάση υψηλής πρωτεΐνης, όμως η Κρι Κρι δίνει έμφαση στην ποιότητα της φυσικής παραγωγής.
Το προϊόν αυτό είναι υποψήφιο για τα βραβεία καινοτομίας της έκθεσης, όπως και το παγωτό υψηλής πρωτεΐνης με το brand Super Spoon. Στην ίδια έκθεση παρουσιάζεται εξάλλου και το “Greek Frozen Yogurt” της Κρι Κρι, το οποίο σύμφωνα με την εισηγμένη ξεχωρίζει παγκοσμίως, καθώς η εταιρεία είναι η μοναδική που παράγει παγωτό χρησιμοποιώντας αυθεντικό ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι δικής της παραγωγής.
Αύξηση τζίρου 32% φέτος
Η Κρι Κρι έχει ήδη ανοίξει συζητήσεις για νέες γεύσεις και προϊόντα, τόσο για τα δικά της brands, όσο και για τις ιδιωτικές ετικέτες, με λανσαρίσματα που αναμένονται το 2025, όπως δήλωσε η κ. Χατζή στο FOODReporter. Για το 2024, η εταιρεία προβλέπει αύξηση τζίρου κατά +32%, ενώ το μερίδιο των εξαγωγών στο συνολικό τζίρο αναμένεται να αγγίξει το 50 – 55%, σύμφωνα με την ίδια. «Η ανάπτυξη αυτή ενισχύεται από την αυξανόμενη δημοτικότητα του ελληνικού γιαουρτιού, το οποίο συνδέεται με την τάση για “καθαρή ετικέτα” (clean label)», αναφέρει.
Το βλέμμα στραμμένο στις ΗΠΑ
Η Κρι Κρι εξάγει σχεδόν όλα τα προϊόντα της σε πάνω από 24 χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Ευρώπης, των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής. Σύμφωνα με τον Μιχάλη Κορωνάκη, Export Area Sales Manager της Κρι Κρι, τα προϊόντα της έχουν τοποθετηθεί σε μεγάλες διεθνείς αλυσίδες λιανεμπορίου, με τις πιο ισχυρές αγορές να είναι η Αγγλία, η Ιταλία, η Σκανδιναβία και η Αυστρία. Επόμενος στόχος της εταιρείας είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες, με ιδιαίτερη έμφαση στο ελληνικό frozen yogurt, λόγω της μεγαλύτερης διάρκειας ζωής του προϊόντος.
Σταθερή η αύξηση εξαγωγών στη γαλλική αγορά
Η Κρι Κρι έχει σε εξέλιξη ένα πλάνο επενδύσεων που επικεντρώνεται στην αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας. Φέτος, ολοκληρώνονται σημαντικές επενδύσεις που σχεδόν διπλασίασαν την παραγωγή γιαουρτιού, και αναμένεται περαιτέρω αύξηση την επόμενη χρονιά. Τα διάφορα τμήματα παραγωγής θα ολοκληρωθούν σταδιακά. Όπως δήλωσε ο κ. Κορωνάκης, στη Γαλλία, οι καταναλωτές είχαν προτίμηση στο “Greek style yogurt”, το οποίο δεν παράγεται στην Ελλάδα. Ωστόσο, η Κρι Κρι κατάφερε να εισέλθει στην αγορά με το αυθεντικό ελληνικό γιαούρτι της, αυξάνοντας σταθερά τις εξαγωγές της στη χώρα αυτή.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter