Οι επενδύσεις, η αύξηση των πωλήσεων και των εξαγωγών, αλλά και τα νέα φετινά προϊόντα Κρι Κρι στην κατηγορία παγωτού ήταν στο επίκεντρο του ετήσιου Συνέδριου Παγωτού της εταιρείας, που διοργανώθηκε στις αρχές του Φεβρουαρίου. Το φετινό συνέδριο, λόγω συνθηκών, πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη φορά διαδικτυακά, με τη συμμετοχή συνεργατών και αντιπροσώπων της εταιρείας απ’ όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκειά του, το 2021 η Κρι Κρι σημείωσε σημαντική ανάπτυξη, ενώ διακρίθηκε ως η δεύτερη σε όγκο πωλήσεων μάρκα παγωτού στην Ελλάδα.