Δυναμικό μπάσιμο στις Ηνωμένες Πολιτείες με… πολιορκητικό κριό το frozen yogurt ετοιμάζεται να κάνει μέσα στους επόμενους μήνες η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι-Κρι, συνεχίζοντας τη διεύρυνση του εξαγωγικού της χαρτοφυλακίου. Όπως ανέφερε κατά την ενημέρωση των οικονομικών αναλυτών την περασμένη Παρασκευή ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Κωνσταντίνος Σαρμαδάκης. ήδη η Κρι-Κρι έχει υπογράψει συμφωνίες με δύο σημαντικούς Αμερικανούς εισαγωγείς και διανομείς που δραστηριοποιούνται στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ, την UNFI και την KeHE, και τον ερχόμενο Ιούνιο αναμένεται να πραγματοποιηθεί το λανσάρισμα των προϊόντων της μέσα από το δίκτυο διανομής των δύο αυτών εταιρειών, οι οποίες σημειωτέον ειδικεύονται κυρίως στα φυσικά, βιολογικά και φρέσκα προϊόντα.

Επιπλέον, η Κρι-Κρι βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Kroger, με αντικείμενο την παραγωγή ιδιωτικής ετικέτας frozen yogurt για λογαριασμό της, αν και όπως διευκρίνισε ο κ. Σαρμαδάκης, εφόσον οι συζητήσεις έχουν θετική κατάληξη, το όποιο λανσάρισμα δεν αναμένεται μέσα στο 2024, καθώς το πρόγραμμα της μεγάλης αμερικανικής αλυσίδας είναι πλήρες για φέτος. Σημειώνεται ότι, μιλώντας πρόσφατα με δημοσιογράφους, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κρι-Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος, είχε αποκαλύψει πως η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις και με τη Walmart.

Πάντως, ο οικονομικός διευθυντής της Κρι-Κρι ξεκαθάρισε πως η εταιρεία δεν περιμένει για φέτος κάποια ισχυρή επίδραση στα οικονομικά της μεγέθη από το λανσάρισμα του frozen yogurt στις ΗΠΑ, όμως αργότερα μέσα στη χρονιά θα έχει σχηματιστεί μια πιο σαφής εικόνα για τον αντίκτυπο της δραστηριότητας αυτής.

Ποντάρει στο high protein γιαούρτι
Φυσικά, οι νέες κινήσεις που κάνει η Κρι-Κρι εκτός Ελλάδας δεν αφορούν μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και στην Ευρώπη. Ήδη τον περασμένο Μάρτιο κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην αγορά της Γαλλίας τα high protein γιαούρτια της εταιρείας, τα οποία μάλιστα σύμφωνα με τον κ. Σαρμαδάκη έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες της διοίκησης σε επίπεδο πωλήσεων, ενώ θα ακολουθήσει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο το λανσάρισμα μίας σειράς ελληνικού γιαουρτιού στη γαλλική αγορά.

Από εκεί και πέρα, η ελληνική γαλακτοβιομηχανία τον επόμενο μήνα θα δώσει το «παρών» σε εμπορικές εκθέσεις σε Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Αυστρία, όπου θα παρουσιάσει σε ξένους αγοραστές τα high protein γιαούρτια της, προσβλέποντας σε ενδεχόμενες συμφωνίες που θα φέρουν τα προϊόντα της σε αυτές τις χώρες μέσα στο φθινόπωρο του 2024. Πρόκειται για μία κατηγορία στην οποία η Κρι-Κρι ποντάρει πολύ, καθώς η ζήτηση για προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη παρουσιάζει κατακόρυφη αύξηση διεθνώς, και σε συνδυασμό με το branding του «Greek yogurt», που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και στο εξωτερικό, δημιουργούν έναν συνδυασμό με ισχυρές προοπτικές να πρωταγωνιστήσει στις διεθνείς αγορές.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter