Αύξηση 18,9% του κύκλου εργασιών της πέτυχε το 2018 η Κρι-Κρι, καθώς διαμορφώθηκε στα 94,23 εκατ. ευρώ έναντι 79,25 εκατ. ευρώ το 2017.

Αντίστοιχα τα λειτουργικά της κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 17,29 εκατ. ευρώ έναντι 12,45 εκατ. ευρώ, τα κέρδη της προ φόρων στα 14,24 εκατ. ευρώ έναντι 9,89 εκατ. ευρώ και τα καθαρά της κέρδη μετά από φόρους στα 10,12 εκατ. ευρώ έναντι 7,34 εκατ. ευρώ το 2017. Στην ελληνική αγορά παγωτού η εταιρεία ενίσχυσε τις πωλήσεις της κατά 9,8%, πράγμα στο οποίο συνέβαλε το ισχυρό επικοινωνιακό της πλάνο, η επέκταση της διανομής που αγγίζει πλέον τα 16.000 σημεία πανελληνίως και τα λανσαρίσματα των νέων προϊόντων.

Η μάρκα Κρι Κρι σήμερα κατέχει μερίδιο όγκου 15,4% στην εγχώρια αγορά παγωτού, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Το αντίστοιχο μερίδιό της στην αγορά γιαουρτιού είναι 15,2%, με αύξηση πωλήσεων πέρυσι 8,3%. Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές της το 2018 διαμορφώθηκαν στο 36,3% των συνολικών πωλήσεών της, παρουσιάζοντας αύξηση 41,7%.