Συγκρατεί τα κόστη σε όλες τις συνεργασίες του εμφιαλωμένου νερού Κορπή η Nestle, προκειμένου να ενισχύσει τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά.
Η Nestle αναγνωρίζει την αύξηση του κόστους που επιφέρει στην παραγωγή του προϊόντος η ενεργειακή κρίση και η αναταραχή στην εφοδιαστική αλυσίδα. «Από τη μεριά μας, προσπαθούμε να απορροφήσουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι του κόστους, ώστε αυτό να μην φτάσει στον καταναλωτή», πρόσθεσε ο κ. Χανιόγλου, «και αυτό το κάνουμε για ένα προϊόν που στον κόσμο φαντάζει εύκολο, αλλά δεν είναι».

«Οι αυξήσεις είναι πολύ μεγάλες σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς: Ενέργεια, υλικά συσκευασίας, πρώτες ύλες, οπότε υπάρχει πολύ μεγάλο ποσοστό αύξησης.

Ο στόχος της εταιρείας είναι η βιωσιμότητα και η προτεραιότητα στον καταναλωτή και οι τιμές του νερού Κορπή στα ράφια είναι το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας. Είναι πάρα πολύ δυναμικό το γενικότερο περιβάλλον, συνεχίζουμε να προσπαθούμε και ευελπιστούμε ότι θα καταφέρουμε να κρατήσουμε χαμηλά τις τιμές και στη “Σεζόν του Νερού”, με τη μεγάλη κατανάλωση που έρχεται λόγω καλοκαιριού», συμπλήρωσε ο κ. Χανιόγλου. Η Κορπή προσπαθεί να κρατά σταθερή την πηγή και τον υδροφόρο της ορίζοντα, ώστε να συνεχίσει να εμφιαλώνει φυσικό μεταλλικό νερό ποιότητας και αυτό το καταφέρνει με τον τρόπο και τη ροή με την οποία αντλεί το νερό.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI του 2021 για το σύνολο των εμφιαλωμένων νερών της ελληνικής αγοράς, το νερό Κορπή βρίσκεται στην πέμπτη θέση, με μερίδιο 9,1%.

Το FOODReporter ρώτησε τον κ. Χανιόγλου και εκείνος απάντησε ότι τα στοιχεία της NielsenIQ που έχει στα χέρια της η Nestle δείχνουν το νερό Κορπή στην τρίτη θέση στα μερίδια αγοράς σε τρέχοντα χρόνο, δίχως όμως να υπολογίζονται στα αποτελέσματα τα εμφιαλωμένα νερά ιδιωτικής ετικέτας, δηλαδή η ειδική κατηγορία στην οποία η Κορπή δεν δραστηριοποιείται. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι ανά χώρα εταιρείες που εμπορεύονται εμφιαλωμένο νερό και ανήκουν στη Nestle αντιπροσωπεύουν περίπου το 10% του ετήσιου κύκλου εργασιών ολόκληρου του ομίλου. Λίγο μεγαλύτερο (10-12%) είναι το αντίστοιχο ποσοστό για την ελληνική αγορά.

Έρχονται κι άλλες βιώσιμες λύσεις, δεν υπάρχει εγκεκριμένο πλάνο για ιδιωτική μονάδα παραγωγής ενέργειας
Δεν υπάρχει κάποιο εγκεκριμένο πλάνο για την Κορπή να δημιουργήσει τη δική της μονάδα παραγωγής ενέργειας εντός του εργοστασίου σε βραχυπρόθεσμο χρονικό διάστημα.

«Εσωτερικά κοιτάμε άλλες βιώσιμες λύσεις, ώστε να ενισχύσουμε την ηλεκτροδότηση του εργοστασίου. Η διαδικασία είναι σε εξέλιξη. Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο, είναι πιο πολύ μελέτες και έρευνες που κάνουμε σε συνεννόηση με τα κεντρικά της εταιρείας», παραδέχτηκε ο διευθυντής του εργοστασίου της Κορπή στο Μοναστηράκι Βόνιτσας, Νίκος Θαλασσινός.

Όπως εξήγησε στο FOODReporter ο Πασχάλης Καστανάς, διευθυντής βιωσιμότητας συσκευασιών της Nestle, «ένας σημαντικός παράγοντας επιβράδυνσης για την έγκριση τέτοιων ενεργειών, ήταν και ο αντίστοιχος νόμος που ίσχυε στην Ελλάδα: Μέχρι τώρα, αν παρήγαγες δικό σου ρεύμα, έπρεπε υποχρεωτικά να το δώσεις στη ΔΕΔΔΗΕ και να λάβεις αντίστοιχη ποσότητα και όχι να χρησιμοποιείς κατευθείαν το ρεύμα που παράγεις». Το εργοστάσιο της Κορπή στο Μοναστηράκι Βόνιτσας λειτουργεί με 100% Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter