Στη δημιουργία ενός νέου, εντυπωσιακού τηλεοπτικού σποτ για λογαριασμό της Bingo προχώρησε η διαφημιστική εταιρεία Orange.

Πιο συγκεκριμένα, όπως δήλωσαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας «η ταινία αφορά στην γκοφρέτα ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ, την κλασικά αγαπημένη επιλογή των παιδιών, που κερδίζει τις γευστικές εντυπώσεις χάρη στην πλούσια γέμιση κρέμας κακάο και την τραγανή επικάλυψη αληθινής σοκολάτας γάλακτος.

Η ταινία είναι jingle και λανσάρει με τον πλέον ευφάνταστο τρόπο τη νέα συσκευασία της συγκεκριμένης γκοφρέτας, η οποία περιέχει απίθανα stickers με τρελοζωάκια.

 Πίνακας 1: Γκοφρέτες –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Οκτ. 2010  Ιαν.-Οκτ. 2011
 ΙΟΝ  440,98  412,58
 Crunch Snack  –  137,93
 ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ  161,59  62,36

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Γκοφρέτες – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Οκτ. 2010  Ιαν.-Οκτ. 2011
 Τηλεόραση  946,93  635,36
 Ραδιόφωνο  102,07  –
 Περιοδικά  –  2,5
 Εφημερίδες  –  –
 Σύνολο κατηγορίας  1.049  637,86

 Πηγή: Media Services SA

Χαριτωμένες χνουδωτές μουσούδες πρωταγωνιστούν στο τηλεοπτικό και κλέβουν την παράσταση. Αξίζει να αναφερθεί η ευρηματική χρήση της λέξης ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ στο σενάριο. Η Κουκουρουκουκλίτσα, η Κουκουρουκουνέλα και το Κουκουρουκουτάβι είναι μερικά από τα πετυχημένα ονόματα με τα οποία βαφτίστηκαν τα Τρελοζωάκια. Έτσι η διαφημιστική εταιρεία κατάφερε να ενδυναμώσει το brand name με τον πλέον δημιουργικό τρόπο, προβαίνοντας σε ένα έξυπνο λεκτικό παιχνίδι που ξετρελαίνει τους μικρούς φίλους της ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ. Η ταινία βρίσκεται ήδη στον “αέρα” και έχει κερδίσει τις εντυπώσεις».

Info
Πελάτης:
Bingo
Προϊόν: KOUKOUROUKOU
Δημιουργός: Orange
Μέσα προβολής: Τηλεόραση