Η Κώστας Α. Παπαέλληνας ΑΕΒΕ είχε σημαντική παρουσία στην Food Expo 2024, εκθέτοντας τα κορυφαία προϊόντα της: Ρύζι Bali, τόνο Geisha, σόγια σως Li-o-Chang και καρδιές αγκινάρας Molina. Πέρα από την εγχώρια αγορά, η εταιρεία κατευθύνει το βλέμμα της προς το εξωτερικό, προσπαθώντας να δημιουργήσει ένα νέο κεφάλαιο επιτυχίας μέσω των εξαγωγών.
Η Κ. Παπαέλληνας στρέφεται στις αγορές της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης. Ο πρώτος πυλώνας της ανάπτυξης εξαγωγών της εταιρείας αφορά το ρύζι Bali: Η εταιρεία εδώ και 18 μήνες έχει εξαγοράσει τα δικαιώματα του brand από την εταιρεία Rickmers, αποκτώντας ταυτόχρονα το δικαίωμα να το επαναλανσάρει από την αρχή, ως επίσημη προμηθεύτρια εταιρεία μέσα από το δικό της δίκτυο.

Τα πλεονεκτήματα του awareness του ρυζιού Bali
«Πρόκειται για brand πολύ γνωστό στην κεντρική Ευρώπη, που είχε αποκτήσει σημαντικά μερίδια αγοράς στη Γερμανία και αντίστοιχη δημοφιλία σε Αυστρία και Ελβετία. Ειδικότερα στην αγορά της Γερμανίας, το ρύζι Bali είναι 100% αναγνωρίσιμο και στον κλάδο Ho.Re.Ca. Πέρα από το μοντέρνο λιανεμπόριο, είναι γνωστό σε όλους τους Έλληνες αντιπροσώπους οι οποίοι εισάγουν προϊόντα στη χώρα», ανέλυσε ο Νίκος Βόπης, ο οποίος θα ηγηθεί της προσπάθειας, ως συνεργάτης του τμήματος εξαγωγών της Κώστας Α. Παπαέλληνας ΑΕΒΕ. Πρώτος στόχος για το ρύζι Bali είναι τα σούπερ μάρκετ των Βαλκανίων. Όπως μαθαίνει το FOODReporter, βρισκόμαστε στο στάδιο οριστικοποίησης συμφωνιών συνεργασίας με διανομείς. Το ρύζι Bali, ανάλογα την ποικιλία, εισάγεται ως πρώτη ύλη στην Ελλάδα και συσκευάζεται σε ελληνικό έδαφος. Το ρύζι τύπου parboiled εισάγεται από Ουρουγουάη, η οποία θεωρείται χώρα ανώτερης παραγωγής ρυζιού. Το ρύζι basmati προέρχεται από Ινδία και Πακιστάν, τα ρύζια γλασέ και Καρολίνα αφορούν ελληνικές καλλιέργειες.

«Στο ρύζι Bali ξεκινάμε από την αρχή με δυναμικό επανασχεδιασμό λογοτύπου και καινούρια, μοντέρνα, βιώσιμη συσκευασία, για όλους τους κωδικούς από τα 500 γραμμάρια έως τις 25κιλες επαγγελματικές συσκευασίες. Στο κλείσιμο των σχετικών συμφωνιών βοήθησε πολύ και η Food Expo 2024», πρόσθεσε ο κ. Βόπης.

Η συμφωνία ανάπτυξης της σειράς Geisha και τα ιδιόκτητα brands της Κ. Παπαέλληνας
Ο δεύτερος πυλώνας αφορά την πλέον δυναμική ανάπτυξη του brand ιχθυηρών Geisha (τόνος, σαρδέλες, σκουμπρί), το οποίο διανέμεται εδώ και χρόνια από την εταιρεία. «Ήδη έχουν αποδοθεί δικαιώματα εκμετάλλευσης (royalties) σε έμπειρους εισαγωγείς σε διάφορες χώρες ανά την Ευρώπη», σημείωσε σχετικά ο κ. Βόπης.

Σε ανώτατο επίπεδο, η συμφωνία της Κώστας Α. Παπαέλληνας ΑΕΒΕ με τον Όμιλο Kawasho, στον οποίο ανήκει το brand και αναλαμβάνει την παραγωγή των προϊόντων Geisha, αφορά τη δυνατότητα εξαγωγών σε όσες χώρες δεν έχει ήδη παρουσία η σειρά που εισάγει η Κ. Παπαέλληνας, με πρώτο στόχο τα Βαλκάνια.

Η Κώστας Α. Παπαέλληνας ΑΕΒΕ προωθεί δυναμικά και περισσότερο στοχευμένα το δικό της brand σάλτσας σόγιας, Li-O-Chang, του οποίου η προστιθέμενη αξία εδράζεται στην αυθεντική ασιατική συνταγή σόγιας, αλλά και στο δεύτερο νέο κωδικό, με 40% λιγότερο αλάτι. Όπως πληροφορείται το FOODReporter, μέσα στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, έρχονται και νέα προϊόντα σάλτσας κάτω από το ίδιο brand.

Η Κ. Παπαέλληνας δεν σταματά να επενδύει σε συνεργασίες με πανίσχυρα brands του εξωτερικού με παγκόσμια φήμη και ταυτόχρονα, επικεντρώνεται στη δημιουργία περισσότερων brands δικής της ιδιοκτησίας, που θα είναι διαθέσιμα για εξαγωγές σε όλα τα κανάλια.

Η στόχευση στην ανάπτυξη εξαγωγών αποτελεί τη μέγιστη προτεραιότητα της εταιρείας για το 2024 και αυτό αναμένεται να αποτυπωθεί και στο μερίδιο των εξαγωγών στον ετήσιο κύκλο εργασιών της τρέχουσας χρονιάς: Για το 2024 έχει ήδη τεθεί στόχος το συνολικό ποσοστό του εξαγόμενου προϊόντος να ανέλθει σε διψήφιο αριθμό.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής απόφασης ενίσχυσης εξαγωγών, η εταιρεία προτίθεται να ενδυναμώσει την εξωστρέφειά της, με συμμετοχή στη διεθνή έκθεση τροφίμων και γαστρονομίας Alimentaria 2024, μεταξύ 18 και 21 Μαρτίου 2024 στη Βαρκελώνη της Ισπανίας (εκθεσιακό κέντρο Fira Barcelona Gran Via).


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter